יצחק בריק: שערו בנפשכם…

[בתמונה: כיצד להתמודד נכון יותר מול ים הטילים והרקטות שישגרו על ישראל כל יום, ויגרמו לאלפי נפגעים והרס איום ונורא אשר יחזיר את מדינת ישראל עשרות שנים לאחור... תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0, שהועלתה על ידי Pixabay לאתר fexels]

האלוף במילואים יצחק בריק שירת בחיל השריון כמפקד חטיבה, אוגדה וגיס וכיהן כמפקד המכללות הצבאיות. לחם כמפקד פלוגה במילואים במלחמת יום הכיפורים ועוטר בעיטור העוז; כיהן מעל עשור שנים כנציב קבילות חיילים. בשנת 2018 יצא בביקורת קשה על מוכנות צה"ל למלחמה, ונאבק באומץ, בהתנגדות צה"ל לביקורת זו.

יצחק בריק זכה לאות אבירי איכות השלטון בקטגורית הרשות המבקרת, לשנת 2020.

*  *  *

שערו בנפשכם מה היה קורה בבסיס חיל האוויר האמריקאי בעיראק, אילו לא היה מידע מוקדם על כוונת האיראנים לשגר טילים לעבר הבסיס כתגובה האיראנית לחיסול מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראנים, קאסם סלימאני, על ידי מל"ט ב -3 בינואר 2020? במידה והבסיס לא היה מפונה מהמטוסים ומהחיילים האמריקאים הרבים - ששהו שם לפני ההתקפה האיראנית - הייתה פגיעה קשה בעשרות מטוסים ובמאות חיילים.

[הכרזה: יצחק בריק]

עכשיו תעשו את האנלוגיה מה יקרה למדינת ישראל המוקפת בטבעת חנק של מעל מאתיים אלף טילים ורקטות שביניהם מאות טילים מדויקים ומל״טים אשר ישוגרו לעברינו במלחמה הבאה ממאות ק״מ עם ראשי נפץ של מאות ק״ג כל טיל, מאיראן וגרורותיה - חמאס וג׳האד מעזה, חיזבאללה מלבנון, מליציות שעיות מתימן, עיראק וסוריה.

איום קיומי זה לא הביא את המנהיגות הביטחונית והמדינית של ישראל להכין את העורף הישראלי למלחמה ב 15 השנים האחרונות והם גם לא נתנו את הדעת כיצד להתמודד נכון יותר מול ים הטילים והרקטות שישגרו על ישראל כל יום, ויגרמו לאלפי נפגעים והרס איום ונורא אשר יחזיר את מדינת ישראל עשרות שנים לאחור.

זה גם לא מונע מהפוליטיקאים לעסוק בהכל חוץ מהעיסוק בנושא החשוב מכל - באיום הקיומי על מדינת ישראל, בדמות מאות אלפי טילים ורקטות קונבנציונליות, עם פוטנציאל הרס מידי כמו של פצצת גרעין רק בלי נשורת גרעינית. אין על כך דיונים בממשלה ובקבינט... פשוט מתעלמים מאיום קיומי זה. במילים אחרות, זו הפקרת אזרחי ישראל.

[הכרזה: ד"ר אלי מירון. התמונה הימין היא נחלת הכלל. התמונה השמאלית היא צילום מסך מהטלוויזיה האיראנית]

האם מישהו מכם אזרחים יקרים שמע בקמפיין הבחירות של המפלגות השונות, את ראשי המפלגות המתיימרים להיות ראשי ממשלה ולו מילה אחת על הביטחון שלנו, האם מישהו מכם שמע על המצע הביטחוני שלהם, כיצד הם מתכוונים לטפל באיום הקיומי שעלול להמיט אסון על מדינת ישראל במלחמה הבאה?

אני לא שמעתי!!! מדובר באזלת יד ובריחה מאחריות מהחמורות ביותר שידעה מדינת ישראל!!!

[קישור לכתבה מטלטלת וחשובה מאוד לקריאה ב'נציב-נט', חשוב לשתף]

הצטרפו אליי לקבוצת התפוצה בואצאפ-יצחק בריק, בטחון לאומי-לקבלת העדכונים והפוסטים החשובים ביותר, בקישור הבא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *