דורון מצא: הפוסל – במומו פוסל

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי ktag336 לאתר Pixabay]

ד"ר דורון מצא הוא אנליסט, מרצה, חוקר ומומחה בתחום הסכסוך הפלסטיני- ישראלי, ערביי ישראל והחברה הישראלית.  זהו מאמר דעה מפרי עטו.

[לבלוג של דורון מצא: מימרא - מחשבות בהירות על מציאות מורכבת, לחצו כאן]

*  *  *

זהו זה. זה קרה. ערוצי 12, 13, ynet ו-וואלה ניאותו לגלות את הסוד הנורא: ראש ממשלת ישראל אמור היה לקיים ביקור רשמי באיחוד האמירויות... 

עד שבוטל הביקור, מסיבות שטרם הובהרו סופית, הוא היה סוד כמוס לפרה ולסוס. מי שצפה במהדורות החדשות יום לפני כן, התקשה מאד לאתר דיווח על הביקור המתוכנן. מי שקרא את רצועות הדיווח של וואלה - ynet גם כן התקשה למצוא דיווח בנושא.

[בתמונה: עד שבוטל הביקור, מסיבות שטרם הובהרו סופית, הוא היה סוד כמוס לפרה ולסוס. תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי ArtTower לאתר Pixabay]

מדוע? כי מסתבר אחת משתיים

או ש... הביקור הוא עניין ממש לא חשוב או (וזה הפטנט החדש או האמצעי החדש של השתקה) שהביקור הוא "תעמולת בחירות", בייחוד כזו של דמות מאד לא אהודה על התקשורת המסחרית.

אבל ראו הפלא ופלא, הביקור הפך בן שעתיים מעניין שאינו חשוב ומתעמולת בחירות לעניין שהוא מאד וחשוב וממש הכי רחוק מתעמולה. זה קרה רק כאשר הביקור בוטל, ועוד יותר מכך, כאשר סיבת הביטול אולי קשורה למתיחות עם ירדן סביב ביטול הגעת יורש העצר לירושלים.

או אז, השלילי הופך לנקודת היפוך חיובית ואפשר ואף רצוי לפתוח ובגאון את המהדורות ואת עמודי החדשות בדבר הביקור שבוטל.

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי photosforyou לאתר Pixabay]

עכשיו תגידו, אם זו לא תעמולת בחירות בהפוך על הפוך, אז מה זו תעמולת בחירות ?! על זה (ועל התקשורת) נאמר בדיוק רב המשפט על הפוסל שבמומו פוסל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *