אלעד רזניק: כתבי החצר של אלופי המטה הכללי

[בתמונה: לכל אלוף יש מיחצ"ר (זה שדואג ליחסי הציבור שלו... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי mohamed_hassan לאתר Pixabay]

לכל אלוף יש מיח"צר (זה שדואג ליחסי הציבור שלו...):

  • בחיל האוויר ב- 15 שנה האחרונות זה, מסורתית, יוסי יהושע, שנורקין קיבל בירושה מאמיר אשל עוד כשהיה רמ"ח מבצעים; ולקח אותו איתו כראש אגף התכנון (אג"ת) וכמפקד חיל האוויר (מח"א).
  • בזרוע היבשה זה בד"כ יואב לימור או אלון בן דוד.

מדובר באחת התופעות היותר בעייתיות, שבמסגרתה, קצינים בכירים משתמשים במיחצ"רים שלהם בשביל להוציא את עצמם טוב לקראת התפקיד הבא; ואת המתחרים שלהם קצת פחות טוב; ושלא יהיו לאף אחד אשליות: קציני המטה הכללי משקיעים שעות ארוכות בתדרוכי רקע לעיתונאי החביב עליהם. 

כולם כבר למדנו לחיות עם זה בשלום יחסי. אבל אז מגיעה כתבה של אבי בניהו ששלוחה לבנימין נתניהו, ופוגעת 'על הדרך' בשלושה אלופים במקביל: הרצי הלוי אייל זמיר ויואל סטריק ואני קורא את זה ופשוט עומד נדהם:

[לכתבה המלאה של אבי בניהו במעריב, לחצו כאן]

אף אחד מהאלופים הנ"ל לא הדליף לבניהו מילה. איך אני יודע? זה מוציא אותם לא טוב. זה אומר אחד מהשניים או שאלוף רביעי בחר לפגוע בהם; או שמישהו חיצוני למערכת עשה זאת.

מי? האם יתכן, למשל, שגבי אשכנזי החליט לא לעצור באדום (כמו בפרשת הרפז); החליט לסגור חשבונות עם נתניהו; ועל הדרך, גם פגע בצמרת צה"ל? מאיפה יודע בניהו על ההצעה שקיבל האלוף הרצי לוי? לא יודע אבל אתם מוזמנים לשאול את בני גנץ. 

מי שלא עשה נקי אחרי פרשת הרפז ובחר להיכנס לפוליטיקה עם זה, שלא יתפלא שריחה העז של הפרשה הזו חזר להסריח...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *