אלעד רזניק: סבלנות לא קונים בשום חנות!

[בתמונה: סבלנות לא קונים בשום חנות גם לא אצל תרשיש הישיש... תמונת ה- GIF היא תמונה חופשית שהועלתה מאתר GIFER על ידי KamalaHarris]

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן]

הליך הבחירות בארה"ב מסתיים רק לאחר אישרור תוצאות הבחירות במדינות השונות על ידי מזכירי המדינות השונים. כרגע, כמו שהדברים עומדים, מתנהלים הליכים משפטיים במספר מדינות. עולות קריאות של חברי קונגרס מקומיים לערוך ביקורת להליכי הבחירות; ובדיקה מחודשת לתוצאות הבחירות שהתנהלו במדינות השונות. בין הדורשים לערוך ביקורת יו"ר הרוב בבית הנבחרים בפנסילבניה (ראו כתבה למטה). ארה"ב מדינה מסודרת ובבתי הנבחרים השונים הליכים עוברים בחקיקה. אם בפנסיבלניה ובמדינות האחרות יהיהו מספיק חברים קונגרס שיתמכו בדרישה לעריכת ביקורות, זה בדיוק מה שיהיה והבחירות לא יאושררו. ללא אישרור הבחירות לא ימונו אלקטורים (ההליך חייב להסתיים עד ה 12 לדצמבר מועד מינוי האלקטורים):

[לכתבה המלאה ב- just the news, לחצו כאן]

דרישה דומה נשמעת מאז אתמול מחברי בית הנבחרים המקומי במישגן באריזונה, וגם בוויסקונסין.  להערכתי, הסיבה להכרזה על המנצח, למרות שהספירה לא הסתיימה ולמרות צו בית המשפט העליון מאתמול, מגיעה בין היתר כמשקל נגד לאותם קולות. אני מבקש להזכיר לכולם שבשנת 2000 היה כבר נשיא נבחר ע"י התקשורת, שנכנס לבית הלבן. שמו היה אל גור. הוא רק מעולם לא דרך בבית הלבן כנשיא.

[לציוץ המקורי בטוויטר, לחצו כאן]

בקיצור, סבלנות...

סבלנות לא קונים בשום חנות גם לא אצל תרשיש הישיש. ארה"ב מדינה מסודרת (חוץ מהבחירות) ימוצו התהליכים המתנהלים וימונה נשיא.

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *