אלעד רזניק: הדמוקרטים רוכבים על נמר…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי adisstudiotd0 לאתר Pixabay]

מאבק על זכויות בארה"ב?

לקרוא את דברי התמיכה במפגינים בארצות הברית ולהתפוצץ... 

  • בפייסבוק רוב הכותבים לא מבינים דבר בנושאים שהם כותבים עליהם - that's a given.
  • בפייסבוק כל ממזר מלך לכל אחד יש דעה והדעות בפייסבוק שטוחות. לרובינו אין מושג מי האדם שכותב אדם והדברים נקראים כאן באופן שטוח; בין אם אתה חוקר באוניברסיטה ויש לך מושג על מה אתה מדבר, ובין אם אתה הדביל הכי גדול בשכונה ואין לך מושג ירוק מהחיים שלך.

רוב הדעות נובעות מהעמדה הפוליטית של האדם; והדעות בהתייחס למהומות בארה"ב לא שונות.

יושבים כל מיני סמי אקדמאים, אנשים שמינו את עצמם לאחראים על המוסר, ומבלבלים את המוח על זכויות אדם מתוך איזושהי מחשבה מאוד נאיבית שהמשתתפים במחאות בארה"ב משלבים ידיים שרים קומבייה ומוחים על המוות המיותר למדי של גורג' פלויד.

[בתמונה: המטרה - כאוס. עורכת דין לבנה מברוקלין זורקת בקבוק תבערה על המשטרה בניו יורק... יושבים כל מיני סמי אקדמאים, אנשים שמינו את עצמם לאחראים על המוסר, ומבלבלים את המוח על זכויות אדם מתוך איזושהי מחשבה מאוד נאיבית שהמשתתפים במחאות בארה"ב משלבים ידיים שרים קומבייה ומוחים על המוות המיותר למדי של גורג' פלויד... לכתבה המלאה בדיילי מייל, לחצו כאן]

רבותי, אין לכם מושג!

אתה תומכים במעשים נוראיים במהלכם אנשים נפגעים בצורה מחרידה ועמל חייהם נשרף. זה לא משנה אם זה חנות של זוג מבוגר ברוצ'רסטר ניו יורק שקיבל מכות ממי שנדמה שיכלו להיות הילדים שלהם שחבטו בהם עם קרשים או חנות של גוצ'י בשדרה החמישית בניו יורק. בסוף, בסוף כל חנות שנבזזת; בסוף כל כנסיה שמוצתת באש, יש אנשים; וכל מי שמוכן לקבל התנהלות כזאת בשם מחאה חברתית כביכול ודרישה לצדק חברתי מקדם לא יותר מאנרכיה.

אין שום דבר אותנטי במהומות בארה"ב. יש כאן ניצול הזדמנות ציני למדי על ידי המקיוואליסט הכי גדול שידעה המערכת הפוליטית בארה"ב, ברק אובאמה. לא מאמינים לי? תקשיבו לראש העיר הדמוקרטית השחורה של אטלנטה: "זו אינה מחאה. זהו כאוס!"

שמתם לב שכל הדמוקרטים ברמה הפדראלית שותקים ולא מגנים את ההתפרעויות הללו?

אפשר ללמוד מזה לא מעט על התמיכה של אותם דמוקרטים במהומות מתוך רצון לרווח פוליטי.

הדמוקרטים רוכבים על נמר וכמו ערפאת בזמנו גם הנמר הזה יפיל אותם

 

One thought on “אלעד רזניק: הדמוקרטים רוכבים על נמר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *