רות עפרוני: דברים שהייתי אומרת היום לעצמי בת ה23 על סקס (עם בנים)

[בתמונה: המחברת, רות עפרוני]

[לקובץ המאמרים על מורכבות האהבה, לחצו כאן]

רות עפרוני (ראו תמונה למעלה) היא סופרת, עורכת תוכן ומלמדת צילום בתיכון. ספרה הראשון "שנת השועל - רשימות מהיומן של אישה כמעט נורמטיבית" ראה אור בתחילת השנה. כותבת את ספרה השני.

*  *  *

דברים שהייתי אומרת היום לעצמי בת ה- 23 על סקס (עם בנים):

1. תפתחי עיניים.

2. את חושבת יותר מדי.

3. למשל על איך את נראית מלמעלה, מלמטה, מאחורה ועל ארבע. אף אחד לא נראה טוב בסקס. העניין זה לא להיראות טוב, זה להרגיש טוב. וזה בדרך כלל סותר.

4. את יותר עסוקה בשאלה את מי את מושכת מאשר למה את נמשכת. הפוך מותק.

5. אבל, אם גמרת; ולצערך, הסקס עוד נמשך – זה כן הזמן לחשוב. נצלי את הזמן לערוך רשימות: רהיטים שאת רוצה לשפץ, בגדים שאת רוצה למסור, ראשי פרקים לסמינריון שלך במגדר וכלכלה.

[בתמונה: אם גמרת; ולצערך, הסקס עוד נמשך – זה כן הזמן לחשוב. נצלי את הזמן לערוך רשימות: רהיטים שאת רוצה לשפץ, בגדים שאת רוצה למסור, ראשי פרקים לסמינריון שלך במגדר וכלכלה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי niekverlaan לאתר Pixabay]

6. תעשי פיפי לפני ואחרי. תמיד.

7. לא לכעוס. בדיוק כמו שלך אין סבלנות ללמד אותו מה נעים, גם לאקסית לא היה. שתיכן השארתן את החינוך המיני שלו לפורנו ומשמרות את המורשת לבאה בתור. תהיי יותר קולגיאלית.

8. יש אלף דרכים לזייף. אורגזמה זה רק קצה הגחון. תתחילי לשים לב לכל הזיופים שלך במיטה. בעוד עשרים שנה האינוונטר הזה ישרת אותך יפה גם בתחומים אחרים. כמו כתיבה. או אירוח.

9. יום אחד תגלי שזה יותר מדליק לגמור ולעשות כאילו לא גמרת; מאשר להפך. את יכולה לנסות כבר עכשיו.

10. אחרי סקס אל תשאלי "על מה אתה חושב?" התשובה אף פעם לא רומנטית ותמיד מאכזבת.

11. כשאת כבר יודעת יפה להגיד "זה לא נעים לי", זה הזמן להתחיל לתרגל "זה נעים לי." לאט לאט תוסיפי "יותר נעים", "ממש נעים," "כן ככה" "בדיוק ככה", "כן כן כן כןןן". אל תשכחי "תודה".

12. אנשים יגידו לך שסקס לא נמדד באורגזמות. זה בסדר גמור אם הם מתכוונים לאורגזמות שלהם. אבל דיר באלק לא לשלך.

14. לא, אין לו בעיות באינטימיות. הוא פשוט לא מאוהב בך.

15. התכונות היחידות שאת צריכה לחפש בפרטנר למין זה נדיבות, סבלנות וסקרנות. ואת אלה מזהים הרבה לפני שמישהו מוריד את המכנסיים.

16. תתנשקי הרבה. לא משנה איך יגמר הסקס הזה, בעוד עשרים שנה תיזכרי רק באיך הוא נישק אותך. ותתעלפי ממתיקות.

[בתמונה: בעוד עשרים שנה תיזכרי רק באיך הוא נישק אותך. ותתעלפי ממתיקות... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]

17. למרות שזה מאוד מפתה, אל תשתמשי בסקס כשכר. גם לא כעונש. זה עושה אינפלציה נוראית.

18. את לעולם לא תשתפרי בלהביא לו ביד. משהו באנטומיה ובזווית פשוט לא עובד. הבשורות הטובות הן שגם לו יש ידיים, מה הוא צריך את שלך?

19. תצעקי רק אם באמת מתחשק לך. לא כי ראית בסרטים. אותו דבר עם הקשתת הגב. אותו דבר עם שריטות. ציפורניים וגב יעלו לך המון כסף, אל תסכני אותם בשביל פרס השחקנית בטקס האוסקר המדומיין שלך.

20. תדליקי את האור. את לעולם לא תהיי יפה יותר מעכשיו. מישהו צריך להיות עד לעניין הזה. כי את בטוח מטומטמת מדי להבין את זה.

21. תתפשטי בכל הזדמנות. תורידי את הבגדים בצהרי שבת אחת חמה באוגוסט ותתלבשי חזרה בפברואר, לפחות 15 שנה אחרי.

22. אל תפחדי מזרים.

23. זה הולך ומשתפר. באמת. יום אחד תשאלי את עצמך למה לא עשית את זה בכל הזדמנות, עם כל מי שמצא חן בעיניך, בכל שעה ביום, בכל מקום על כדור הארץ.

[זה הולך ומשתפר... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Foundry לאתר Pixabay]

One thought on “רות עפרוני: דברים שהייתי אומרת היום לעצמי בת ה23 על סקס (עם בנים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *