אלעד רזניק: הם שוב מוציאים את האיראנים מסוריה…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי KlausHausmann לאתר Pixabay]

האיראנים יוצאים מסוריה טייק 7412...

עכשיו הגענו לחגיגות הסיום של נפתלי בנט. אז אחרי שאביגדור ליברמן הוציא את האיראנים מסוריה ובנימין נתניהו הוציא את האיראנים מסוריה; ואחרי שבני גנץ הוציא את האיראנים מסוריה; ואחרי שגדי אייזנקוט הוציא את האיראנים מסוריה... הנה, גם בנט! עכשיו, הגיע תורם של הפאוור-קאפל של מערכת הביטחון הישראלי כוכבי את בנט, להוציא גם הם את האיראנים מסוריה.

מה, מטרות אסטרטגיות רוסיות, לא קיימות יותר?

האיראנים אינם יותר מערבים משודרגים, בלי הבנה אסטרטגית. אפשר לתקוף והם תכף יבהלו וילכו... האמת, שדברי הרהב חסרי הבסיס של שר הביטחון וראש אמ"צ, רח"ט מבצעים ועוד כל מיני בעלי תפקידים, כבר עלו מזמן על גדותיהם...

האינטרס הרוסי בעצירת דרך המשי הסינית במזרח התיכון, לפני הגעתה לאירופה, התחזק לנוכח משבר הקורונה; והצפי הוא להגברת הפעילות הרוסית.

האינטרס האיראני - שמשתלב היטב - עם האינטרס הרוסי, להרחבת הסהר השיעי מטהרן לים, רק גדל! האיראנים בשיתוף פעולה רוסי-טורקי מדברים על החייאת צינור הנפט האיראני-עיראקי-סורי-לבנוני שיגיע בסופו של דבר לדרום אירופה, ויספק גז טבעי ודלק ומוצריו לאירופה, הצמאה לאנרגיה זולה. מי שחושב שהאינטרסים המוזכרים מעלה ייעלמו, לנוכח 5 תקיפות, טועה!

יתרה מזאת, גם צבאית ע"פ הצהרתו של בנט עצמו, בארוע בחירות בגבעת שמואל, צה"ל פוגע ב 12% עד 15% מהתעבורה האיראנית לסוריה. מי שחושב, שגדלת הפגיעה ל- 20% ב- 60 יום האחרונים, תשכנע את האיראנים לקפל את הזנב וללכת, למרות ההשקעות הכלכליות שלהם לטווח ארוך, טועה.

הגיע הזמן, שבמערכת הביטחון יבינו, שאם פותחים את החלון שמסתכל לצד הנכון - במקום החלון שמסתכל לתפקיד הבא - העולם נראה אחרת. לא כדאי לעלוז... כדאי שמישהו יזכיר לבנט (ראו תמונה משמאל) באיזה אות נגמרת המילה 'עליז'...

[בתמונה משמאל: נפתלי בנט. באיזה אות נגמרת המילה 'עליז'? מקור התמונה: פייסבוק]

בתמונה לסיום, החבר איליושין של הצבא הסורי שיצא אתמול מדמשק לטהרן וחזר היום עם מיני מגדנות

[בתמונה: החבר איליושין של הצבא הסורי שיצא אתמול מדמשק לטהרן וחזר היום עם מיני מגדנות... מקור התמונה: היצרן]

One thought on “אלעד רזניק: הם שוב מוציאים את האיראנים מסוריה…

  1. אכן כולם פוליטיקאים וגנרלים לפני הפרידה מהתפקיד " מוציאים את איראן מסוריה"
    נראה כי הבכירים סבורים שכולנו מטומטמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *