בוקי נאה: אף פעם לא נמאס לי!

[בתמונה: ספטמבר 2009 חנוכת תחנת לוינסקי. התמונה: יובל אראל]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו.

[מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

בלוגר המוסיקה החשוב יובל אראל היה פעם חוקר משטרה. פשעים מרחב דן. רצח. שודים וכאלה. כשהזדקן והמציאו את האינטרנט, העבירו אותו למשרדי הדוברות של משטרת תל אביב, לתפעל את האינטרנט והפיסבוק של המשטרה, שאף אחד לא ידע איך מתעסקים עם זה. אני לא אכתוב את שמו אבל קצין בכיר מאד ומפורסם מאד אמר לי, שהדבר היחידי שהוא יודע לעשות עם המחשב הנייד שנתנו לו, זה לדפוק אותו על הראש של הנחקר.

יובל אראל מונה לאיש האינטרנט והפיסבוק של משטרת תל אביב שמסקר ומצלם אירועים ומפרסם באתר המשטרה. אין עכשיו הרבה הופעות לסקר; אז, הוא עושה סדר בתמונות שלו. שלח לי תמונה: "ספטמבר 2009 חנוכת תחנת לוינסקי" (ראו התמונה בראש המאמר).

בעברית היסטורית, זה התחנה המרכזית הישנה של תל אביב, שהתמלאה זרים ונרקומנים. במדרחוב נווה שאנן הייתה אז חנות שהייתה "נקודת משטרה" עם תקן לשוטר אחד במשמרת. אחרי הרבה לחצים של התושבים, לקחו את שאריות ביה"ס ביאליק שבגינת לוינסקי, ועשו ממנו תחנת משטרה עם הרבה שוטרים. השר לשעבר איציק אהרונוביץ גזר את הסרט; וסוסי המשטרה דפקו פוזה מבהילה על הנרקומנים והזרים. לא שזה עזר. היום במקום אחר הרבה יותר גדול ברחוב המסגר זה "תחנת שר"ת".

[התמונה באדיבות אתר איזי. אנו מאמינים שאנו עושים בתמונה שימוש הוגן]

אני מסתכל על התמונה ומהרהר איך 41 שנים מהיום שבו השתחררתי מהצבא אני מסקר את תחום הפלילים ואף פעם לא נמאס לי...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *