אלעד רזניק: והפוליטיקאים עוד ימשיכו לבלבל את המוח על ערכים…

[הרב הראשי הספרדי לשעבר, הרב אליהו בקשי דורון ז"ל. התמונה נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי מיכאלי. קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 2.5]

משוגעים רדו מהגג

הרב אליהו בקשי דורון ז"ל היה הרב הראשי לישראל בין השנים 1993 ל 2003. תנחומים על מותו הגיעו מכל קצווי הקשת הפוליטית: מבנימין נתניהו דרך נפתלי בנט והסאנצ'ו פאנצ'ו שלו כהנא (גילוי את נאות את כהנא אני מאוד מחבב אישית ומאוד מעריך) ועד בני גנץ וגבי אשכנזי; ואני מניח, שלא מעט אחרים.

בקשי דורון לא רק היה הרב הראשי הוא היה עוד משהו - עבריין מורשע

באוגוסט 2017 נגזרו עליו 12 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 250 אלף שקלים. הוא הורשע בשורה של עבירות, בין היתר בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הפרת אמונים ומתן תעודה כוזבת במסגרת "תיק הרבנים". בקשי דורון הורשע בכך שנתן את אישורו להעניק למאות אנשים במערכת הביטחון תעודות הסמכה לרבנות - למרות שלא היו זכאים להן. התעודות זיכו את בעליהן בהטבות שכר של אלפי שקלים.

זה האיש שאתם מהללים ? זאת הדוגמה הציבורית שאתם רואים לנכון להלל? מה שעצוב זה שאחרי זה כל אותם פוליטיקאים ימשיכו לבלבל את המוח על ערכים...

אני לא מכיר את פועלו המגזרי של הרב בקשי דורון ז"ל, ואני לא שמח לאיד על מותו. ההשפעה שלו בחייו על חיי במרחב המזרח תיכוני הייתה אפס אחד מוחלט. אבל, ההשפעה שלו בחייו ובמותו על השחתת המידות במדינת ישראל הרסנית!

One thought on “אלעד רזניק: והפוליטיקאים עוד ימשיכו לבלבל את המוח על ערכים…

  1. תדה על המידע שלא היה לגבי זכרונו לברכה הרב הראשי. המידע החסר לצערי הינו מי אלו שבחרו בו ולא מבקשים סליחה העם ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *