שירית כשר: די! הגיעו מים עד נפש

[בתמונה: די! נמאסתם... הגיעו מים עד נפש! תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Alexas_Fotos לאתר Pixabay]

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן]

#לאתשתוק

הלכנו לקנות מסכות פנים לקראת הגזירות החדשות שיוחלו ביום ראשון, כמו שאר שומרי החוק במדינה הזאת. גיחה ראשונה מאז הוטלו עלינו הגזירות והסגר, לא זוכרת מתי.

נסענו לסופרפארם הקרוב 5 דקות נסיעה. בן הזוג שם כפפות ויצא לרכוש מסכות תמורת סכום שקלים מופקע לכל הדעות. בעודי מחכה לו אני קוראת שגם הנשיא הפר את הסגר ואירח את בתו לחג, לא רק ראש הממשלה. אנחנו, המון העם, העברנו את הסדר בבידוד בזום עם ההורים שגם הם לבד לגמרי. לגמרי לבד. והם, ״המנהיגים״ מורמים מעם, גבוהים מחוק ומתקנות חירום, פטורים מציות. הם יבקשו סליחה, או אפילו זה לא וימשיכו בדרכם ״המנהיגותית״ ואנחנו נחזור לבידוד עד להודעה חדשה. וזה פוצץ אותי מכעס, כעס לאו בר כיבוש.

  • בא לי לזרוק את המסכות מהחלון ויחד איתן את כל חובת הציות לחוק.
  • בא לי לא לשם יותר מיסים. או לנסוע חופשי באור אדום. או לגנוב מקופת המדינה. לשקר, לרמות ובעיקר לצפצף על כולם.
  • בא לי להפר את כל התקנות המסריחות האלה, שאלוהים יודע מה מהן נכונות; ומה מהן פוליטיקה זולה. לא מאמינה למילה של אף אחד יותר.
  • בא לי להגיד להם בפרצוף שאני בזה להם בכל נימי ליבי ונפשי, שהם לא ראויים לעם הזה. שלעם הזה מגיע יותר מהאנשים הקטנים האלה שגרים במגדלי השן שאנחנו מממנים להם על כל צבא המשרתים והעוזרים והשומרים והשד יודע מה עוד.
  • בא לי שכולנו, המון העם, נקום ונגיד שנשבר לנו מהם ושאם הם לא מתכוונים לשרת אותנו אז לנו אין שום כוונה להמשיך לשרת אותם ושיעופו לנו מהחיים.

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]

נגיד להם שבא לנו מנהיגים אחרים, אמיתיים, כאלו עם דוגמה אישית, וערכים וצניעות ודרך ארץ. אנשים שפועלים לטובתנו ולא לטובת עצמם. כן, אשכרה משרתי ציבור במובן העמוק של המילה.

שנגיד להם שאנחנו לא מסכימים לממן להם אף מסכה ואף בדיקה, לא להם ולא למשפחתם ושיעמדו בתור כמו כולנו. ולא יבדקו את עצמם כל שני וחמישי כשהבת שלי ושלכם, וההורים שלי ושלכם לא נבדקים כי אין בדיקות.

  • בא לי שהם ישלמו על הניתוק הזה שלהם, שפעם אחת אנחנו, העם, נראה להם סוף סוף את נחת זרוע הדמוקרטיה ושנראה להם את הדלת.

ושיפסיקו לחשוב שהצלחת הזאת שהם אוכלים ממנה שלהם. היא לא!! היא שלנו, של משלמי המיסים, של מיליון המובטלים, של העובדים למחייתם, של הכלואים בביתם, של האזרחים, של האנשים בבתי האבות, שלי, שלך ושלנו. אבל חד משמעית לא שלהם.

בי נשבעתי, כי לא אנוח ולא אשקוט עד שאמצא מנהיגים ראויים יותר לעם הזה. לא יודעת איך ולא יודעת מתי אבל בי נשבעתי. הגיעו מים עד נפש.

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן]

4 thoughts on “שירית כשר: די! הגיעו מים עד נפש

  1. אומר משהו שהוא בודאי שנוי במחלוקת והוא שלצערינו הגענו למצב שהדבר היחידי שנותר לעשות הוא לצאת לרחובות ולא על ידי הפגנות סטריליות ולא פעם ב……אלא באופן אינטנסיבי וכן, יתכן גם הפגנות אגרסיביות.
    התיפיפות הנפש לא הוכיחה את עצמה כמועילה.

  2. הגברת שירית כשר הנכבדה. קראתי את מה שכתבת והתרגשתי באמת.
    אני ממש רוצה לבקש ממך, ובטוח אינני לבד, תתחילי תנועה. אני לא טובה בלסחוף אחרי אנשים, אבל המאמר שכתבת, נגע בהמונים.
    בבקשה תפתחי סוג של קבוצה, תנועה, מפלגה, השד יודע מה. רק משהו שיזעזע באפס קצהו את אמות הסיפים של כל אלה היושבים למעלה, בתחושה שבורא עולם עשה מהם מלכים.
    לא יודעת אם תגיבי לכך,דבר אחד בטוח, אני ורבים מחברי נלך אחריך (בעצם לא אחריך – איתך).
    תודה מראש וברכות לך.

  3. שירית, את כל כך צודקת. אותם "מנהיגים" נרפסים שהפכו את הדמוקרטיה למפלטם של נבלים, עושים בנו כרצונם, ובעיקר ממשיכים להפחיד ולזרוע טרור ואימה כדי להאדיר את עצמם. הנה עוד מנהיגות מוכחת בהתהוות : משבר הקורונה. בעצם אחראי לכל זה אחד, בנימין נתניהו, שמסרב לשחרר אותנו מנחת זרועו. למה העם מציית מרצונו לאיוולת הזאת? ואם יודיעו שחייבים לעטות בורקא ממחר אז גם נשים? ממתי ישראל כאלה צייתנים?
    שולט בנו שלא בטובתינו עבריין נמלט ואנחנו יושבים בשקט בסגר. גאוני. האיש גאון וקוסם.
    צריך למחות, צריך להפגין, צריך לצאת לרחובות נגד הטירוף הזה. הוא לא ייגמר מעצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *