גדעון שניר: הקורונה וצרות היהודים

[בתמונה: הקורונה כסוס טרויני המוחדר ע"י היהדות הבינלאומית... המקור: טלגרם]

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן]

ד"ר גדעון שניר הוא מרצה בתחום "ניהול משא ומתן בינלאומי חוצה תרבויות".

*  *  *

איך זה שבכול צרה המתרגשת בעולם - עדיין, במאה ה21 - היהודים הם הראשונים להיות מואשמים כגורמים לה?

כך היה בתקופת ימי הביניים, כאשר היהודים הואשמו בהתפרצותן של מגפות, בגרימה  למלחמות, רעב, משברים כלכליים, ומה לא... אפילו את המהפכה הבולשביקית ייחסו לקנוניה יהודית.

חשבנו, שעם הקמת מדינת ישראל - הבית הלאומי של היהודים באשר הם - כבר לא תהיה לגויים עילה להאשמה גורפת של היהודי, בכול דבר רע. תחילה זה עבד, אולי בשל הצורך להכות על חטא הפקרת היהודים לצורר הנאצי. אבל עם הזמן, בעזרה נדיבה של העולם הערבי המוסלמי - ולא רק - חזר גם המערב הנוצרי להפגין עוינות כלפי היהודים, כמעט כמו פעם, כאילו לא השתנה דבר.

[בתמונה: אנטישמיות... המקור:  באדיבות דוברות אוניברסיטת תל אביב]

[בתמונה: אנטישמיות... המקור:  באדיבות דוברות אוניברסיטת תל אביב]

העולם הערבי המוסלמי - שאינו יכול לקבל את קיומה של ישות ציונית במזרח התיכון ולא משנה מה - משתמש בכל כלי התעמולה והסתה אפשרי, כדי לעשות דמוניזציה של ישראל, תוך שהוא משחק את תפקיד "הקרבן", הנופל על אוזנים קשובות וקונה לבבות, בעיקר באירופה שאימצה תפיסת עולם של שמאל-דמוקרטי-ליברלי קיצוני, ומוכנה להקריב כמנחה את מדינת ישראל, כדי להימנע מהטרור המוסלמי. זו מצטרפת לימין הקיצוני, העורג להשיב את ימי הזוהר של הרייך השלישי.

כך אנו עדים להאשמת ישראל כמו לאחר מבצע קדש 1956, לפיו ישראל יזמה את כיבוש תעלת סואץ יחד עם הבריטים והצרפתים; ובשלל קונספירציות, כמו למשל, שסיפקה את המידע המודיעיני המסולף על קיומו של נשק גרעיני בידי סדאם חוסיין, כדי להניע את ארה"ב לפלוש לעיראק ב- 2003; שהיא שלחה את סוכניה להפיל את מגדלי התאומים בניו יורק  בספט' 2011, כדי שהאשמה תיפול על אוסמה בן-לאדן, שממש לא שקל את האפשרות, לבצע התקפת טרור רצחנית על אדמת ארה"ב...;  שחוללה את המשבר הפיננסי ב- 2008, בעזרתם של יהודים כמו ברנרד סיידוף ודומיו...

ברוח זו ניתן לנחש, ברמה גבוהה של ביטחון, שמגפת הקורונה גם היא תיתפס כ"מזימה ציונית", שתחילתה בנגיף שפותח בישראל "וזלג" לסין, ואחר כך תסתיים ב"גילוי" מפתיע של התרופה, שתביא הון רב ליהודים... (ראו קריקטורה משמאל).

לרוב תיאוריות הקונספירציה האנטי יהודיות בעת הזו יש למדינות ערב השכנות תרומה משמעותית בהובלת מצרים, הפלסטינים והאיראנים. כך למשל, הפיצו המצרים ידיעות - עוד לפני חמישים שנה - על כך שישראל שולחת זונות נגועות במחלות לעזה, להדביק חיילים מצריים; שישראל מרעילה בארות; ולפני מספר שנים פרסם מושל שרם-אל-שייך, שהמוסד מאמן כרישים לנגוס ברגלי תיירות גרמניות, כדי לפגוע בתיירות למצריים. האיראנים ערכו סימפוזיונים בינלאומיים להוכחת הכחשת השואה; הפלסטינים דיווחו שישראל עומדת מאחורי מותו של יאסר ערפאת בהרעלה; ועוד.

בימים אלה ממש, מפרסמת הרשות הפלסטינית, באתריה הרשמיים, על כך שישראל מסכנת באופן מכוון אסירים פלסטינים בבתי הכלא בישראל ומעמידה אותם בפני הידבקות יזומה בנגיף הקורונה כדרך להפצת המגפה בשטחי הרשות. לפיכך, דרשה הרשות הפלסטינית מישראל לשחרר את כל הפלסטינים שבידה. פרסומים אלה - הזויים ככול שיהיו - קונים אחיזה בקרב האסירים, שכבר יזמו הפגנות מחאה מתוזמנות היטב;  ובסיקור עיתונאי - הכולל, בין השאר, את דחיית המזון המוגש להם; והעלמת חומרי חיטוי שסופקו להם, בטענה לחוסר - נאמר כי "אנחנו על סף שואה נגד האסירים הפלסטינים, אבל לא דרך תנורים אלא דרך נגיף בלתי נראה שעדיין אין לו מרפא!" כך פורסם  ביומון הרשמי של הרשות הפלסטינית אל-חיאת אל-ג'דידה, ב- 25 מרץ 2020. וכדי למנוע ספק מוסיפים: "מערכת הכיבוש הקולוניאליסטית וההתיישבותית בעידן  בנימין נתניהו מוכיחה בפעם המיליון שהיא ה"וירוס האנושי" המסוכן ביותר הידוע לאדם".

שמועות החלו להציף את רשתות התקשורת על ארבעה אסירים שחלו בנגיף, אך הפעם שר הבריאות הפלסטיני מאי אל-קאילה, ונציגי הוועד הבינלאומי של הצלב האדום אישרו כי" אין חולי נגיף קורונה  בקרב חברי תנועת האסירים בבתי הכלא של הכיבוש". גם החמאס לא טמן ידו בצלחת ובכיריו מטילים על ישראל את האחריות להתפשטות נגיף הקורונה באשמת "ניהול מלחמה ביולוגית” ע"י הפצה מכוונת של הנגיף וזיהום מתקנים פלסטינים.

הרש"פ ניצלה אירוע בעייתי מבחינת מדינת ישראל, כאשר מתחה ביקורת צודקת על היחס לעובדים פלסטינים המגיעים מיהודה ושומרון לעבודה בישראל במהלך משבר הקורונה, כאשר העובדים הופקרו ע"י המעסיקים ללא כול תנאי שהות אלמנטריים (בושה!). היא הוסיפה להעליל כי לאחר שישראל נכשלה בהכלת התפשטות הנגיף בישראל, היא מנסה להפיץ את הקורונה בגדה, ע"י פתיחת מעברי גדר הביטחון באזור קלקיליה וטול כרם, להברחת הפועלים הפלסטינים שלקו בנגיף במהלך עבודתם בישראל, מבלי לעבור את נהלי הבידוק הרפואי המקובל. ואם לא די בכך, גם ח"כ אחמד טיבי הצטרף למסע ההסתה של הרשות כאשר החרה וגינה את תופעת "יריקות חיילי צה"ל על כל רכב פלסטינים" שנועדה, כך נטען "להדביק פלסטינים בקורונה".

גם ארגון "בצלם" הצטרף  לחגיגה כאשר פרסם לאחרונה ידיעה, לפיה פשטו כוחות צה"ל על מרפאה קהילתית שנועדה לטפל בחולי קורונה בצפון בקעת הירדן. על כך השיב מתאם פעולות הממשלה בשטחים כי "צר לנו לראות שארגון לזכויות אדם בוחר לנצל באופן ציני משבר עולמי לצורך הפצת פייק ניוז. כי לא מדובר במרפאת חירום לטיפול בחולי קורונה כטענתם, אלא במבנה שנבנה בשטח אש בבקעת הירדן".

כל זאת כאמור על אף מאמצי התיאום ולצד הסיוע הישראלי למערכת הבריאות הפלסטינית. ישראל העבירה ב 29 מרץ 1500 ערכות בדיקה לידי הרש"פ במטרה למנוע את התפשטות הנגיף בשטחי הרשות. בצד פעילות הדרכה לצוותי רפואה פלסטינים הנערכים עתה בבי"ח שיבא תל השומר, שסביר שאינם מספיקים.

ברור שהרש"פ ועזה מצויים בבעיה משמעותית עקב היעדר כול היערכות מוסדית ומקצועית, חוסר באמצעים וידע להתמודד עם הנגיף, והסכנה - להתפשטות הקורונה באופן פראי עם חדירה לישראל - היא סכנה מוחשית ומידית שבסופו של יום תונח לפתחה של מדינת ישראל, שתאלץ להתמודד עם המחלה מהנהר ועד לים. זאת, למרות שבכול מקרה, חרף כול מאמציה הכנים, ישראל תוקע ע"י שכנותיה הערביים שלא לדבר ע"י הקהילה הבינלאומית והאו"ם בראשם.

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן]

 

4 thoughts on “גדעון שניר: הקורונה וצרות היהודים

  1. לישראל יש תכנית הרבה יותר שטנית. לאפשר לערבים ללמוד לנהוג, להעניק להם רשיונות נהיגה,להרשות להם לקנות רכבים ולנהוג במהירות מטורפת, ואז הם ימותו מתאונות דרכים.

  2. ראה מסכת שבת לג. למה דבר בא לעולם וכן בפרקי אבות.
    והגויים בתוך תוכם מרגישים זאת, רק שאינם יודעים מהענין הרוחני ונתלים בענין שקרי/גשמי
    ובה"ד של הרבנות כיום מתירים אשת איש, כופים גיטין, מאמללים בעלים ונוטלים ממונם. הכל ממש נגד התורה. ואינני רוצה להוסיף מה קורה בבתי דין פרטיים.

    • אכן זה המצב, ויש התורמים לכך ממש בימים אלה. כך נתפס יהודי בברוקלין שצבר בביתו מאות אלפי מסכות וכפפות, והחל למכור אותם לרופאים הנאנקים מחמת המחסור בציוד רפואי במחיר מופקע. שמו ברוך פלדהיים, שהוסיף וכינה את אנשי ה FDI שבאו לאסוף את כול הציוד הזה "אנטישמיים".. אז מה כי נלין על הגויים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *