לוחמה תת קרקעית באתר 'ייצור ידע'

תקציר: מוקד לחימה - חדש ישן - צץ ועלה בשנים האחרונות, והוא תת הקרקע או המנהור. ריכזנו עבורכם את כל שנכתב באתר 'ייצור ידע', אודות הלוחמה התת קרקעית, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה רגועה (במידת האפשר…)! 

[התמונה היא צילום מסך של סרטון פלסטיני]
[התמונה היא צילום מסך של סרטון פלסטיני]

מוקד לחימה - חדש ישן - צץ ועלה בשנים האחרונות, והוא תת הקרקע או המינהור. בסוריה, בעיראק, בלבנון וברצועת עזה, קיימות ערים שלמות בתת הקרקע. גם אם נכבוש את כל המרחב שמעל הקרקע, ועדיין לא התחלנו להתמודד עם האתגר העצום הזה שיכולותיו משתכללות והולכות.

ריכזנו עבורכם את כל שנכתב באתר 'ייצור ידע', אודות הלוחמה התת קרקעית, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה רגועה (במידת האפשר...): 

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

גרשון הכהן

אלוף במילואים גרשון הכהן כיהן בתפקידיו האחרונים בשירות פעיל בצה"ל, כמפקד המכללות הצבאיות וכמפקד הגיס הצפוני. הוא פרש משירות פעיל בספטמבר 2014, לאחר 41 שנות שירות‏. בעל תואר שני בפילוסופיה ובספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. נשוי ואב ל-3 ילדים.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

.

יהודה כפיר

אינג' יהודה כפיר, הוא מהנדס אזרחי, מנהל פרויקטי בנייה ותשתיות ובעברו קצין בינוי מבצעי, קצין מודיעין שדה ושטח ולוחם בסיירת גבעתי.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *