אלעד רזניק: האגדה על ה 7P's

[בתמונה: מי שלא מוכן לגבות את ההצהרות שלו בפעילות צבאית, רחבת היקף, שתפקידה לייצר יתרון ליד שולחן המו"מ, עדיף שלא יעשה 'אבו-עלי'... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי EliasSch לאתר Pixabay]

אצל בני דודינו האמריקאים יש מבנה מסודר לכל דבר. אחד הסלוגנים, העוסק בתכנון, אומר משהו, שנשמע בתרגום חופשי כמו: "תכנון נכון מונע ביצועים מחורבנים" ("Proper Planing Prevents Poos Piss Ass Performance"). כן כן אני יודע, אם תספרו את כמות ה- P במשפט תקבלו 6 P's; אבל יש בו 7 מילים ולכן 7P's.

הכלל הראשון לכל מי שעוסק בתכנון הוא: הצב מטרה ראלית כיעד. המטרה הישראלית, של הסרת ההתבססות האיראנית בסוריה - בהתחשב בכוח האיראני הנמצא בסוריה בהתחשב בכך שסוריה היא מדינה ריבונית ובהתחשב באינטרס הרוסי במרחב - איננה מטרה ראלית. היא מוצגת מטעמים פוליטיים פנים ישראלים; שבסופו של דבר, גורמים נזק לאינטרס האסטרטגי הישראלי במרחב.

הדו"ח התקופתי של הפנטגון - שהופץ שבוע שעבר - קבע, חד משמעית, שפעולותיה של מדינת ישראל למניעת ההתבססות האיראנית עוזרות כמו 'כוסות רוח למת', ושלמרות התקיפות, ההתבססות האיראנית נמשכת במלוא המרץ.

[בתמונה: פעולותיה של ישראל עוזרות כמו כוסות רוח למת... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי 7thedenspa לאתר Pixabay]

מי שלא מוכן לגבות את ההצהרות שלו בפעילות צבאית, רחבת היקף, שתפקידה לייצר יתרון ליד שולחן המו"מ, עדיף שלא יעשה 'אבו-עלי'! מלבד זאת, אני סבור שיש להרוס את קרתגו ולפני זה צריך למהר ולפעול להחזיר את הדוב למערה... איליושין 20 שנופל באמצע הלילה זאת התחלה נהדרת; רק שמאז, במשך 342 יום, כבר אין פה ממשלה... רק פוליטיקאים קטנים!

2 thoughts on “אלעד רזניק: האגדה על ה 7P's

  1. לא נשאלתי ואשי, זו דעתי

    אני מייעץ לפתח ולרכוש מערכות לייזר רבות עוצמה שינטרלו את עוצמת הטילים.
    חיל האוויר לא מוכל להגן על ריכוזי האוכלוסיה שלנו.
    העתיד וכבר כעת הוא טילים מדויקים ולא ניתן להלחם במגמה הזו

  2. לא הבנתי מה אתה מציע, כיצד למנוע מאירן לבסס קו חזית מול ישראל גם מסוריה
    אודה להבהרה (לא רק מה "לא" אלא מה "כן")

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *