רחל שפורקר: איך מתמודדים עם בעיית העברית בלינקדאין?

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי BedexpStock לאתר Pixabay]

כידוע, לינקדאין - הרשת החברתית של עולם העסקים - איננו מותאם לעברית, לא בפוסטים הרגילים שאנחנו כותבים על הקיר הדף הבית Home)) ולא במאמרים. אז נכון שכל ה'מומחים' ממליצים לכתוב רק באנגלית, אבל לא כולם מסתדרים עם אנגלית ויש כאלה שמכוונים לעולם העסקים הישראלי, אינם מבקשים לפזול 'החוצה' ואינם זקוקים לאנגלית. אז מה עושים?

[לריכוז מכלול המאמרים אודות רשת הלינקדאין, ואופן השימוש בה, לחצו כאן]

זהו מאמר שני מתוך שניים, לגבי היכולת לעשות שימוש ברשת הלינקדאין בעברית. למאמר האחר, לחצו כאן:

*  *  *

כידוע, לינקדאין - הרשת החברתית של עולם העסקים - איננו מותאם לעברית, לא בפוסטים הרגילים שאנחנו כותבים על הקיר הדף הבית (Home) ולא במאמרים.

אז נכון שכל ה'מומחים' ממליצים לכתוב רק באנגלית, כי רבים בתעשיית ההייטק, האינטרנט, מגייסי כוח אדם ובכירים בעולם הניהול עובדים באנגלית, במקום, או במקביל לעברית;

אבל לא כולם מסתדרים עם אנגלית ויש כאלה שמכוונים לעולם העסקים הישראלי, אינם מבקשים לפזול 'החוצה' ואינם זקוקים לאנגלית.

התמונה למטה ממחישה עבורכם את המשמעות של אי התמיכה בעברית:

אמנם ניתן לכתוב בעברית, אבל השורות מתיישרות, בדר"כ לשמאל, כמו באנגלית. דוגמה לתוצאה כזו מובאת לפניכם למטה, משמאל. כאשר משבצים ביטויים באנגלית בתוך הטקסט העברי, הכל מתבלבל והופך לבליל מילים בלתי קריא. 

[בתמונה משמאל: לינקדאין כברירת מחדל איננו תומך בעברית ומיישר טקסטים לשמאל; אבל יש פתרונות חלקיים. המאמר שלפניכם, לדוגמה, כבר מופע מיושר לימין. לחצו כאן. אנו מאמינים שאנו עושים בו שימוש הוגן]

איך מתמודדים עם בעיית העברית בלינקדאין?

אז זהו, שיש פתרון, אבל הוא חלקי:

לפני שתתחילו לכתוב, לחצו על הלחצן הימני בעכבר ובחרו את הכיוון "מימין לשמאל".

אפשרות נוספת היא לכתוב את הטקסט כשהוא מיושר לשמאל (או לכתוב אותו מחוץ ללינקדאין ולהעתיק אותו; ואז, לסמן את כל הטקסט, ללחוץ על הלחצן הימני בעכבר ולבחור את הכיוון "מימין לשמאל" (ראו בהמחשה שבתמונה למטה):

הבעיה היא שלעתים, זהו פתרון לטווח קצר בלבד, והיישור לשמאל עלול לחזור... אופציה אחרת היא להכין טקסט מחוץ ללינקדאין, לצלם אותו ולהציבו כתמונה בלינקדאין. שום דבר לא אידאלי, אבל גם חצי פתרון הוא משהו!

[לריכוז מכלול המאמרים אודות רשת הלינקדאין, ואופן השימוש בה, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *