אלעד רזניק: החדרים של נתניהו

[בתמונה: המחליף של נתניהו בעצרת האו"ם, עם חברים...]

אתמול פרסם איזה עיתון (בטח הארץ) שנתניהו בזבז 300,000 ש"ח לאחר שנאלץ לשלם את מחירם המלא של 50 החדרים שהזמינה בעבורו מדינת ישראל במלון ריג'נסי בניו יורק.

[למאמר המלא של גיל תמרי, לחצו כאן]

היום אני רואה שכל מבקריו הגדולים של נתניהו - מאורי משגב ועד אחרוני הטמבלים - מהדהדים את השטות הזאת, בלי להבין דבר. אז תרשו לי... כשראש הממשלה נוסע לעצרת האו"ם הוא שוהה במלון 5 לילות. שער הדולר היום הוא 3.5 ש"ח לדולר דהיינו ש 300,000 ש"ח הם 85,714 דולר. מה שמייצג מחיר ממוצע לחדר ללילה של כ $342. אגב מחיר נהדר - המחיר לחדר בריג'נסי במשך ימי עצרת האו"ם כ- 800 דולר ללילה. למה 50 חדרים? כי עם נתניהו יש צוות שלם: צוות המטוס שכולל טייסים ודיילות ויש איתו אנשי לשכה ומזכיר צבאי ונהגים ומאבטחים ואנשי משרד החוץ וכיו"ב. סה"כ די הרבה אנשים. למה ביטל נתניהו את הנסיעה? כי בניגוד ליאיר לפיד שנוהג לטוס אחרי כל מערכת בחירות לקבל הוראות באירופה, נתניהו נשאר בארץ ונאלץ לטפל במו"מ הקואליציוני. נתניהו לא צפה את הפסדו בבחירות; ולכן, לא נסע. למה נאלץ לשלם על ביטול החדרים? כי 'אין ארוחות חינם'... זה הנוהל במלונות ניו יורק; בעיקר, שעה שבעיר מתנהלים כנסים. רוצה להזמין? אתה מונע מהמלון להשכיר את החדרים למישהו אחר? הודעת על ביטול פרק זמן קצר מדי מראש? אתה תשלם את מלוא המחיר.

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Divily לאתר Pixabay]

אני חושב שבנימין נתניהו הוא אדם בעייתי, שתרם בעצם התנהלותו במישרין להשחתת כל סביבתו; אבל, גם ביקורת צריך לדעת להשמיע. הביקורת העולה מגרונם של חלק מהאנשים גובלת בפסיכוזה.

3 thoughts on “אלעד רזניק: החדרים של נתניהו

  1. תשים לב האידיוטים זה אנחנו שממשים לשלם לך כנראה זה נראה תקין שכול מלקיי הפינכות נמצאים שם לא הצוות הטוס לא רק מלקקי הפינכות שכמותך

  2. נתניהו הוא לא אשם לבד בגניבת המדינה אלה כל תומכיו כי בחוקכתוב מי שעוזר לגנב הוא גנב אז הםכולם שותפים לו די לעשות ממנו קדוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *