פנחס פישלר: אונס בת השבע – אמת כואבת…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי derneuemann לאתר Pixabay]

עו"ד פנחס (פיני) פישלר הוא קצין משטרה לשעבר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בימי ניצב בנימין זיגל. הוא בעל חמישה תארים אקדמיים, שלושה מהם בהצטיינות, ממייסדי תנועת אומץ, הגן בערכאות שונות על שוטרים וקציני משטרה רבים, פעמים רבות בהתנדבות. לוחם בלתי מתפשר למען טוהר המשטרה והאפקטיביות שלה. מייסד דף הפייסבוק "משטרת לואי דה פינס". מוציא מידי חודש דו"ח מסכם על חריגות במשטרת ישראל, שהפך חומר חובה בידיהם של אנשי אקדמיה ואזרחים שאכפת להם.

[לדף הפייסבוק, משטרת לואי דה פינס, לחצו כאן]

*   *   *

"חאפ לאפ"... האמת קשה. האמת כואבת; אבל, חייבים להציף הכל ללא חשש, מורא או פחד:

חקירת תיק ״אונס הילדה בת ה- 7״ במשטרת בנימין במחוז ש״י היא המראה של המשטרה החולה. משטרה בפשיטת רגל, שהציבור אינו מביע בה אמון. סימפטום הראש הקטן. שטחיות. חובבנות. חיפזון. יהירות. אי דיווח לפיקוד. קיצורי דרך. עיגולי פינות. חלמאות. להיטות יתר. רדיפה אחר תקשורת. אפס שימוש בטכנולוגיה. עדים / חשודים שאינם נחקרים. בדיקות רופאה???

זהו תיק שאינו בשל לכתב אישום. תיק מחורר ראייתית כגבינה שוויצרית. איש לא ילמד לקח. איש לא ישלם מחיר. כולם יקודמו מעלה ההיררכיה הארגונית. בנו להם מכללה לאומית לשוטרים במיליארדי שקלים. האריזה מהודרת. מבחוץ זה נראה 'מרהיב'. אבל מה נשאר ממערכי השיעור? מהתכנים? 

[בתמונה: תיק מחורר כגבינה שוויצרית... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי lipefontes0 לאתר Pixabay]

הגוף החולה הזה - במחלות אינספור - חייב בטיפול שורש יסודי, אחרי הקמת ועדת חקירה ממלכתית. הטלפון שקיבלתי הערב מבכיר מאד שפרש זה מקרוב ממש - כזה, הבקיא מאד במה שמתחולל שם במחוז - רק חיזק אותי להמשיך ולהציף הכל.

הגוף הזה לוקה במחלות קשות והציבור משלם מחירים כבדים מידי יום. לא נשקוט. לא נרתע. האמת חזקה מכל ה״ברזלנים על כתף״ שם. ואני גם לא מאמין לשום מספר או נתון שמפרסמת היום המשטרה בשנתון הסטטיסטי 2018 שפרסמה באיחור ניכר ובלתי מוסבר. זריית חול בעיניים.

הם אותנו לא ינצחו... נדר נדרתי!

2 thoughts on “פנחס פישלר: אונס בת השבע – אמת כואבת…

  1. פנסיונר במצוקה מספר בכאב לב …שהוא "לא גומר את החודש"…אין לי כסף לחמם את הדירה, לקנות תרופות…כלום…שואל את החבר :מה לעשות?! עונה החבר : "תרצח איזה "הומלס"…" הפנסיונר מזדעק: הישתגעת? ישימו אותי בכלא! ת: נכון! מה רע? תקבל 8 שנים…מקסימום 10 שנים!…3 ארוחות ביום, מזגן בקייץ חימום בחורף, יש. טלוויזייה צבעונית…תרופות על חשבון המדינה…פסיכולוג פעם בשבוע…עובדת סוציאלית פעם בשבוע…קייטנה !!! תוכל להשלים בגרויות, ואפילו לעשות תואר אקדמאי !

  2. קראתי בעניין הרצח של הנרקומנית.מנסה כאן לתת עצה.לעזור אולי.
    א.לפי החגורה,האיש סובל מבעיות גב.גם כשמסיים לרדת במדרגות הנעות,מתקשה טיפה לרגע בגלל הגב.כך גם כל ההליכה שלו.לכן אפשר לבדוק אם החשוד יש לו הסטוריה רפואית עם בעיות גב
    ב.השופט נשמע מטומטם .אמר שהאיש שמן יותר מהרוצח.אז מה.גם ככה רואים שהרוצח בעל משקל עודף.לא יכול להיות שעלה במשקל?
    ג. אמרה המומחית שמי ששמסף,הוא פסיכופט.אפשר לבדוק עם פסיכיאטר+בדיקות התנהגות חברתית שלו(חברים,שכנים,משפחה),אם פסיכופט הוא.
    אין ספק שיש לנו משטרה לא חכמה.לזה מודעות כל ממשלות ישראל.לפעמים מנסים למצוא פיתרון.מנסים להחליף לפחות את הראש.לכן,בזמנו הצניחו/הביאו את טרנר שהיה מפקד חיל האויר ומינו אותו למפקד המשטרה. ומהסיבה הזו גם הביאו את אלשייך.אבל הוא התרכז יותר באיך לחפש את ביבי במקום לנסות לרפא את משטרת ישראל.
    רוב שוטרי ישראל הם "בוקים".לא חכמים במיוחד.מרובעים.ראש קטן.אפילו שכל קטן הייתי אומר.אני חושב שהקצינים-גם הצעירים-רובם בסדר.הם משכילים.
    כן לפני עשרות שנים התגלה עי עיתונאי והתפרסם דוח סודי של שר המשטרה דאז,או שפירא או בורג.לא זוכר.מסקנות הדוח היו שאין למשטרת ישראל היכולת(לא פיזית.שכלית.)להתמודד עם הפושעים בארץ.ולכן אז הביאו את טרנר להיות מפכל המשטרה למרות שלא היה שוטר קודם.
    אני עצמי אזרח שומר חוק ולמרות דעתי על השכל שלהם,מכבד שוטרים בעיקר אלו הנילחמים נגד עבריינים ביומיום.גם ניסיתי פעם להתנדב בשכונת שפירא בתא אך שוטר רצה להטיל עלי משימות משרד ומחשבים.אני רציתי דווקא ללוות ולעזור לשוטרים בפעילות עם אקשן.לא הסכים השוטר השכונתי .
    גם כעת ב4 שנים האחרונות אני סובל מסוחרת סמים שמתנכלת לי ולדירתי ושבגללה יש לי דירה שהיא דירת רפאים בבת ים.
    ולאחרונה נפל לי האסימון וקלטתי שחלק גדול מהאשמה בגלל שוטרים בת ימים מושחתים שמתנהלים לפי בקשותיה של דיירת בבניין,רוסיה,שחלק מהשוטרים שוכבים איתה,ועוזרים לה נגדי כסוג של אתנן.והרוסיה הזו חברה של סוחרת סמים ולמרות שתיעדתי עי מצלמות אבטחה (אני עצמי מתמחה בכך)פעילות ש ל סוחרת הסמים וגם הזמנתי אלי רכז מודיעין והצגתי לו את הסוחרת סמים,לא עשה דבר.גם לא הסכים לפעול בנדון.וכך.אני פנסיונר עם בית אך ללא בית.
    לכן אני חושב שהפעילות הזו של לואי דה פינס-שאגב לפני שבועיים הצגתי ל2נכדים שלי את הסרט תלויים על עץ- היא חשובה. צריך לדעתי לדחוף את השר ארדן שינסה לשדרג את השוטרים.לגייס שוטרים מלומדים.לא צריך שרירנים.שיהיו חכמים ובעיקר בעל רמת מוסר גבוהה ומחויבות להגן על האזרח.
    דוגמא נוספת למשטרה הלקוייה:לפני חודש חזרתי מאירוע יומולדת לנכדתי ברעננה.10 וחצי בלילה.הלכתי רגלית ביד אליהו עם עגלת שוק ותרמיל.על המדרכה שהיא צרה,עוקף אותי רוכב אופניים סודני בן 30.שיפשף אותי.מיד תפסתי הסבל של האופניים ועצרתי אותו.אומר לי מה קרה.אמרתי למה אתה נוסע על המדרכה.אמר מה איפכת לך אתה משטרה?אמרתי כמעט דרסת אותי ואם אתה רוצה אני אביא לך משטרה.אמר תביא משטרה.אני שם זין על המשטרה.אני לא פוחד ממשטרה.אז התקשרתי ל100 ובמקביל הפעלתי הקלטה בטלפון והקלטתי אותו חוזר ואומר ששם זין על המשטרה.חכיתי 10 ד לניידת תוך כדי מריבה קולנית תוך מריבה בצעקות עם הסודני.החזקתי לו בכוח את האופניים.אני בן 67 אך חזק וספורטיבי.בינתיים התיעץ הסודני עם אנשים בטלפון והתקר למשטרה.דיברתי עם שוטרת בטלפון.אמרה תשחרר אותו.סיפרתי לה מה היה ושמחכ לניידת.צעקה עלי.שחרר אותו.אממרתי אז מה זה שווה.הוא יברח ותבוא ניידת סתם?דרשה שאשחרר אותו.אמרתי בסדר אך לא שיחררתי אותו.התקשרתי שוב למשטרה אמרו תיכף נבוא.ואחרי עוד 6ד הגיעה ניידת.שוטר שאל אותי ואותו מה היה.אמר לי בסדר אתה יכול ללכת אני אטפל בו.אמרתי אני אחכה.אני מבקש לדעת מה אתה מתכוון לעשות.אמר השוטר לא נפלת לא ניפגעתי.אמרתי אז מהחייב להיות דם+רק לפני יומיים באשדוד אשה בת 60 הופלה עי רוכב אופניים ונחבטה בראשה..התעקש השוטר לך לא קרה לך כלום.אמרתי לפחות תרשום דוח דל נסיעה במדרכה.אמר לא ראיתי.אמרתי אתה רואה איפה האופניים נימצאים וגם הבחור אומר לך שאכן נסע על המדרכה.אמר בנחת השוטר אל תדאג אני אטפל בזה אתה יכול ללכת.הלכתי למחרת התקשרתי .יש מספר אירוע אך לא עשו דבר.ושוטרת התחמקה ולא לדבר איתי בכלל.באחת השיחות שוטר אמר שגם אם ירשמו לו דוח,שופט יפתור אותו מתשלום קנס.
    השאלה שאני שואל את עצמי האם מלחמתך נגד תחלואת המשטרה היא כמעשה דון קישוט?או שאתה מסוגל לגרום לשינוי אמיתי במשטרה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *