אלעד רזניק: ירו בטעות? הפכנו לקול הרעם מקהיר…

[בתמונה: חיים בפנטזיה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי KELLEPICS לאתר Pixabay]

הדמיון המזרחי של אביב כוכבי

ב- 18 לאוקטובר 2018 נורו שני טילי גראד מרצועת עזה. הראשון פגע בבית בבאר שבע והשני נורה לעבר גוש דן ונפל בים.

לאחר תחילת המעורבות המצרית הודיע צה"ל, שברקים פגעו במערכת היזימה של הגראדים, והם נורו ללא כוונת מכוון אל עבר שטחי מדינת ישראל.

ביום שישי ה- 19 לאוקטובר 2018, לאחר שהיה נדמה שהאירוע נגמר ומחזירים לשגרה (מחז"לשים), ירו העזתים כ- 450 רקטות לעבר מדינת ישראל.

ביום חמישי ה 14 למרץ 2019, נורו שתי רקטות פאג'ר אל עבר תל-אביב. הרקטות נורו תוך כדי ביקור של משלחת מצרית ברצועה. המשלחת המצרית הודיעה לחמאס שדרישותיהם ממדינת ישראל הושבו בשלילה. לאחר הירי המשלחת המצרית עזבה את הרצועה.

בלילה שבין יום חמישי לשישי ה- 15 למרץ 2019, תקף חיל האוויר הישראלי כ- 100 מטרות ברצועה.

בבוקר יום שישי נכנס המודיעין המצרי שוב לתמונה; ובמסגרת מאמציו, הודיע צה"ל שהירי של טילי הפאג'ר היה בטעות...

[בתמונה: אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי NicoBorie לאתר Pixabay]

אין ספק שאם מדינת ישראל הרשמית רוצה להידמות ל"קול הרעם מקהיר" (השידורים המצריים בעברית ערב מלחמת ששת הימים, שדווקא העלו את המורל הישראלי, ושימשו נושא פופולרי לבדיחות... ראו למטה) היא בדרך הנכונה:

קול הרע"ם צד א':

.

קול הרע"ם צד ב':

.

מצד שני הדרך לניצחון מובהק - כמו בסדנה של אביב כוכבי - לא עוברת דרך איבוד האמון של אזרחי ישראל. איך אמר הגשש ? בחורף בקיץ בצהריים עובדים עלינו ישר בעיניים, ואנחנו לא לומדים. הבעיה הגדולה היא שבצה"ל לא לומדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *