בוקי נאה: עכשיו, יש לי קשרים בהסתדרות…

[בתמונה: ארנון והזיקוק... צילום: בוקי נאה, פייבוק]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו. [מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

בחיים לא חשבתי שיהיו לי קשרים בהסתדרות. נראה לי הזוי להיות בחבר'ה של ירוחם משל וישראל קיסר, (ראו תמונה משמאל למטה) למרות שהבניין שלהם נמצא בשכונת ילדותי.

ארנון בן דוד היה חבר שלי בצופים. אחרי זה עבדנו יחד בעיתון "חדשות". עד יומו האחרון של העיתון ארנון היה "המפיק הראשי" של משמרת הלילה, האיש האחראי על הוצאת העיתון.

ארנון איש טוב. כשהילדים שלו ואחיו רצו לחגוג לו יום הולדת מיוחד לגיל 60, הם הביאו אותו לטיול שלי בחצר האחורית של תל אביב. בשיעור שאני מעביר על תעשיית המין בתל אביב במועדון חשפניות, נתתי לגברת אחת זיקוק; ובאמצע, היא רצה לארנון וצעקה לו "בר דוד מותק, מזל טוב. איזה כיף שבאת עם כולם. תמיד אתה בא לבד" . ארנון נבוך וכל משפחתו מחאה כפיים וצחקה.

[בתמונה משמאל: ישראל קיסר - נראה לי הזוי להיות בחבר'ה שלו... התמונה נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי ד"ר עפרה שטיין. קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 3.0]

הבוקר התבשרנו שארנון בן דוד נהיה יו"ר ההסתדרות במקום היו"ר הקודם, שהלך לרוץ לכנסת. לדעתי ארנון הוא יו"ר ההסתדרות הראשון שגדל בקריית שלום, והיה מדריך בצופים, וקטף תפוחים ב"אלרום" ברמת הגולן, ומפיק בעיתון.

עכשיו יש לי קשרים בהסתדרות העובדים הכללית של העובדים בארץ ישראל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *