בוקי נאה: המדליף – פחי הזבל של פמת"א ופמ"מ

[בתמונה: פחי הזבל של פמת"א ופמ"מ. הצלם: בוקי נאה]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו. [מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

אני מכור לסדרת הטלוזיה פמת"א בערוץ 11 בעיקר בגלל זיכרונות מעניינים שהיא מעלה בי...

אני הייתי על תקן העיתונאית הקרציה שבסדרה . זו שמדליפים לה בכל מיני דרכים מוזרות, והיא מפרסמת ועושה בלאגן בעולם הפלילים. עוד לפני שהיו כל כך הרבה ערוצי טלוויזיה ואינטרנט, "ידיעות אחרונות" היה העיתון של המדינה. אני הייתי הכתב הפלילי.

הבניין הזה, כאן בתמונה למעלה, זה פמת"א (פרקליטות מחוז תל אביב) האורגינל. זה שלמטה זה פח הזבל המשוכלל של פמת"א מודל 2019 - גורס ודוחס. פעם לפני עידן הדואר האלקטרוני, המנקים של הבניין היו זורקים לפחי האשפה את הדואר והניירת מפחי האשפה של הפרקליטים, המתמחים והמזכירות של פמת"א. עיתונאים חרוצים היו נוברים בלילה בפח האשפה של פמת"א, ומוצאים סקופים גדולים.

ברחוב דפנה החשוך והנטוש בלילות, כשרק מתי איכלוב - במכון הפתולוגי שממול - רואים אותו, בין המסמכים והניירות היו גם הרבה שאריות של כוסות קפה, סנדויצים, עגבניות, תפוחים ובדלי סיגרים שנדבקו לידיים העיתונאיות, אבל זה היה שווה. הפחים היו המקור הכי טוב בעולם. המשטרה הייתה מחפשת מדליפים ללא הצלחה. זו הייתה עיתונות אמתית, שלפני עידן המיילים והווטסאפים ורשת המשפנט.

היום מותר לחשוף את המקור - פחי הזבל של פמת"א ופמ"מ.

מה חושבים פרקליטים על הסדרה פמת"א?

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *