אלעד רזניק: במזרח התיכון אין שום חדש…

[תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0,  שהועלתה על ידי ☰☵ Michele M. F. לאתר flickr]

סוף עידן התקיפות האוויריות באזור דמשק? 

ולדימיר פוטין הודיע לבנימין נתניהו ששדה התעופה הבינלאומי בדמשק נמצא תחת הנהלה רוסית, וישראל מתבקשת להפסיק את התקיפות במקום (דיווח של אל-קודס על עראבי).

[לכתבה המלאה של דניאל סלאמה ב- ynet, לחצו כאן]

הרוסים הכינו את הצעד הזה מראש הרבה זמן, ושחררו אחרי התקיפות האחרונות את ההצהרות, שישראל מסכנת את התעבורה הבינלאומית בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק.

את המגמה הזאת אי אפשר להפסיק, אלא בחיכוך גבוה ועם הרבה כוח. כוח שלא הפעלת היום, תאלץ להפעיל הרבה יותר כוח מחר. אני חושב שהגיע הזמן לרדת העירה לאכול קצת חומוס, ורצוי עד המטר האחרון...

[לכתבה המלאה בוושינגטון פוסט, לחצו כאן]

הרוסים מרסנים גם את ארדואן

מששבו הכורדים הסורים לחיקו החם של בשאר אסד, הודיע שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב לארדואן, שצפון סוריה נשארת תחת שלטון סורי; ותודה רבה, אבל מעורבותך לא נדרשת...

[למאמר המלא, לחצו כאן]

שר החוץ האיראני, ז'וואד זאריף, מקבל על עצמו את אתגר המשחק "לפני 10 שנים והיום", ומתגרה ביועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ון בולטון, בסוגיית תקיפתה של איראן:

[לציוץ המקורי, לחצו כאן]

מלבד זאת אני סביר שהגיע הזמן להרוס את קרתגו; ולפני זה, כדאי להחזיר את הדוב למערה. איליושין 20 שנופל באמצע הלילה זאת התחלה נהדרת, רק שמאז עברו כבר 124 יום; ומישהו שכח להסביר לפוטין שיש מדינה אחת במרחב, שלא כדאי להבריז לה מדייטים, למרות שהיא פועלת בחיכוך נמוך; ושכדאי מאוד מאוד מאוד להתחשב בעמדתה. 

דוב שלא גרשת במערכה הראשונה, יפעיל עליך לחץ ויקרב אליך את בנות בריתו האסטרטגיות במערכה הראשונה השנייה והשלישית...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *