אלעדד רזניק: קליש פינת זעתרי

[לדף הפייסבוק של רג'ה זעאתרי, לחצו כאן]

עינת קליש-רותם נבחרה לראשות עיריית חיפה והחליטה למנות את רג'א זעאתרי לסגן ראש העיר ברוטציה. זעתרי אמור להיכנס לתפקידו בעוד שנתיים וחצי. 

[תמונתה של עינת קליש-רותם נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי אדוארד קפרוב דרך בעלי זכויות היוצרים, יו"ר סיעת "חיים בחיפה" באדיבות סיעת "חיים בחיפה". קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 3.0]

עיון קצר בדף הפייסבוק של Raja Zaatry מלמד על תמיכה במה שמכונה "זכות ההתנגדות העצמית" והרג היהודים של כלל אירגוני הטרור במרחב: בחמאס, בחיזבאללה, במשטר אסד - שאחראי למיליוני פליטים וכמיליון הרוגים - ומחשבות בנוסח, שישראלים הם קצת כמו דאע"ש.

האם הבחורצ'יק הזה ראוי להיות חבר מועצת העיר חיפה, או סגן ראש עיר בישראל?

קליש-רותם - שכפי הנראה שייכת לענף הפרוגרסיבי של מפלגת העבודה - נוהגת על פי חוק. אין חוק שמונע מינוי של חובב עריפות ראשי יהודים כמו זעתרי לשום תפקיד ציבורי. 

בנימין נתניהו - שמחפש עימות לקראת הבחירות - ואריה דרעי - שמחפש תשומת לב, כבר התלבשו על העניין והצהירו הצהרות במובסטיות למדי. לקאליש - שרוצה להיות ראש עיר כמו שאני רוצה להיות לוחם בזרוע היבשה בערך - העימות הזה עם ראש הממשלה טוב פוליטית. לכן, לא צפוי שהיא תיכנע. כיוון שכך, נראה שהנושא הגיע למבוי סתום.

מה כן אפשר לעשות?

אם אתה איש מפלגת העבודה, ולא גר בחיפה, שלח מייל אבי גבאי ולחברי הכנסת היותר מיושבים של מפלגת העבודה: עמיר פרץ Amir Peretz עומר בר-לב,חיליק בר איציק שמולי | Itzik Shmuli אייל בן ראובן איתן כבל; ותודיע להם חגיגית, שאם זעתרי יוזז, ואם מפלגת העבודה תעדיף את השיקול הפוליטי המקומי, על טובתה של מדינת ישראל; הם יכולים לעבור כולם לשרת בכנסת הלבנונית, כי אתה לא תצביע בעבור מפלגת העבודה בבחירות המתקרבות ובאות (והם כאן מעבר לפינה).

אם אתה איש מפלגת העבודה, ותושב חיפה, צלצל ללשכת ראש העיר קליש, דבר בנימוס, ותשאיר לה הודעה, שאם היא לא עושה מעשה, היא תגיע מהר מאוד למדבר הפוליטי.

אם אתה איש ימין יש לך שתי אופציות:

  • האופציה הראשונה: תרגיש חופשי לפנות לחברי הכנסת של מפלגת העבודה, ולהסביר להם בנימוס את דעתך על כך, שהם לא מתערבים בנושא. 
  • האופציה השנייה: תגרמו לטלפון, בלשכת ראש הממשלה נתניהו Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו, לצלצל ללא הרף; ותתבעו חקיקה מהירה, שתעמוד במבחן בג"צ ותמנע מכל דרעק שתומך בארגון טרור כלשהו מלהתמנות לתפקיד ציבורי או לרוץ לבחירות גם ברשויות המקומיות.

[בתמונה: עזה אהובתי... מתוך דף הפייסבוק של זעתרי]

בהינתן שגם ליברמן, גם כחלון, גם לפיד, גם הבית היהודי גם הליכוד וגם החבורה שפויה של מפלגת העבודה תצביע בעד החוק הזה, הוא יכול לעבור בהליך בזק. אגב, נא להכניס לחוק שלילת תקציבים ממשלתיים לכל עיר, שבמועצה שלה יושב כזה שתומך בהרג יהודים מסוגו של זעתרי. 

תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *