אלעד רזניק: טרפת אהוד ברק

[מקור התמונה: פייסבוק]

במדינת הגמדים אחזה טרפת. מסתבר שאהוד ברק עשה עבודה בעבור קרן ווקסנר, בעת היותו אדם פרטי; ושומו שמיים, עוד קיבל על זה כסף... חושף הפרשה: אראל סג"ל שמנסה לגרום לעם היושב בציון לחשוב שהוא עשה עבודה עיתונאית ראויה והלך לחפש בניירות של קרן ווקסנר 14 שנה אחורה... 

זה אותו אראל סג"ל, שלא ממש הצליח לבדוק איפה היה בוגי במלחמת לבנון הראשונה, ואיזה תפקיד הוא מילא; ופרסם איזה שטות, שהאשימה את בוגי בפשע מלחמה. האראל סג"ל הזה... 

בעיני הרבה יותר סביר להניח שבשלכת ראש הממשלה הושיבו מישהו שיחטט בניירת של קרן ווקסנר. אני רק רוצה להזכיר לכם, שלאחד בנימין נתניהו היו חשבונות באי ג'רזי בעת היותו אדם פרטי. אני לא יודע מה עוד היה לנתניהו, אבל בתכנון מס אני מבין משהו... בדרך כלל חשבונות באי ג'רזי מלווים בחברה שלא ממש רשומה על שמך באיזה אי בקאריבים, שמחזיקה מניות של חברה שיושבת בדאלוור ארה"ב; וככה בכמה עסקאות סיבובית, הכסף מגיע אליך לחשבון שיושב באי ג'רזי, עליו בדרך כלל אתה לא מדווח למס הכנסה. 

אין לי מושג אם זה המקרה של ביבי, אבל אם כבר שקיפות ובדיקה של מה קיבל אדם פרטי X או Y בעת היותו... ובכן, אדם פרטי... אז למה לא כולם? 

בכלל, הגיע הזמן שהפוליטיקאים הישראלים יחויבו להגיש הצהרות הון פומביות ע"פ חוק. ומי שלא רוצה? זה לא חובה להיות פוליטיקאי. 

השתלחות אנשי התקשורת הימניים בברק, אגב, מעידה על כך שיש אדם אחד שמפחדים ממנו, בלשכת ראש הממשלה.

2 thoughts on “אלעד רזניק: טרפת אהוד ברק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *