אלעד רזניק: הכוונת על כריסטין פורד

כיוון ששום דבר כבר לא קשור לשום דבר ב'מלחמת העולם' שמנהלים האמריקנים נגד עצמם, המיקוד עתה הוא כריסטין פורד:

הדלתות של פורד...

בעדותה לפני וועדת החוקה של הסינט, העידה בשבועה הדוקטור פורד, שמה שהביא אותה לספר את סיפור התקיפה המינית לכאורה לפסיכולוג, הוא טיפול זוגי שערכה עם בן זוגה בשנת 2012, שבו נאלצה להסביר למטפל, למה היא מתעקשת על הוספת דלת כניסה שנייה לבית.  כששמעתי את עדותה של הדוקטור הזדעזעתי מלחשוב, שאדם צריך שתי דלתות כניסה לביתו המסודרות בטור. הסינאטורית פיינשטיין הגדילה לעשות ושאלה את הדוקטור "האם קלסטרופוביה היא הסיבה לשתי הדלתות?"  "כן", השיבה הדוקטור בקול רועד.  רק מה מסתבר? שתי הדלתות הן לא בטור, אלא אחת ליד השנייה והן נבנו בשנת 2008 (4 לפברואר 2008) כשהדוקטור ובעלה ביצעו שיפוץ בבית, על מנת לבנות קליניקה לטיפול / יחידת השכרה בחלק מהבית.  זה קרה הרבה לפני הטיפול הזוגי, שהתרחש בגלל התקנת הדלת הכפולה בביתה של הדוקטור פורד... 

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי qimono לאתר Pixabay]

סיפור הפוליגרף והאף הארוך של דוקטור פורד 

אחת השאלות שנשאלה הדוקטור ע"י התובעת בשימוע בסינט הייתה: "האם עזרת אי פעם למישהו לעבור בדיקת פוליגרף ע"י הכנה או הכוונה מקצועית?" הדוקטור השיבה בשלילה. ובכן, לאחרונה פרסמה שנון ברים מרשת פוקס, שהעתק של מכתב - שכתב בן זוגה לשעבר של פורד - הגיע לידי כתב הבית הלבן של הרשת ג'ון רוברטסאחד הדברים שהחבר - החפץ לשמור את שמו בדיסקרטיות (ולמרות זאת, הגיוני שידבר עם ה- FBI...) - העיד עליהם הוא, שהדוקטור פורד הכינה את אחת מחברותיה לקראת בדיקת פוליגרף, שהחברה נדרשה לעבור.  להזכיר לכולם, עדויות לפני וועדת החוקה הן עדויות בשבועה...  מכתבו של החבר בטוויטר:

[למכתב המלא, לחצו כאן]

תשובתה של הד"ר פורד לשאלה בשימוע מצורפת מטה:

.

One thought on “אלעד רזניק: הכוונת על כריסטין פורד

  1. אתה מצרף לכלל החלטה עובדות משניות שיש להן תשובות שונות, בבטחון עצמי מופרז וזלזול באינטליגנציה של הקורא.
    העדות שלה לכל מי שצפה היתה קוהורנטית. פרטים נסיבתיים לא נחקרו בכלל, וכדאי לדעת שעדותה של פורד היתה אמורה להיות לא פומבית. היתה לה הסתיגות מפירוט עניניה האישיים שלא שיכים לנושא – כגון הסיבה ליעוץ הזוגי. מה אתה צוהל לאיד. גברים שבזים לנשים מרגישים על הגובה בעידן טראמפ.
    בשורה התחתונה, שמים מי שנאשם בנסיון אונס לתפקיד שופט עליון. ממש חגיגה בשביל אלעד רזניק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *