האונס השלישי של מוניקה לוינסקי

[תמונתה של מוניקה לוינסקי נוצרה והועלתה לאתר, פליקר על ידי Mingle Media TV קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 2.0]

"הצבוע האמתי הוא זה שחדל להכיר ברמייתו, ומשקר בכנות..." (אנדרה ז'יד)

ראשית סיפור המעשה, לצעירים שבינינו: לווינסקי הייתה מתמחה שעבדה בבית הלבן בתקופת כהונתו הראשונה של הנשיא דאז, ביל קלינטון. המפגשים שלה עם קלינטון הניבו מערכת יחסים קצרה... הררים של צביעות נשפכו על הפרשה הזו. גם אם לא נאהב את זה, קשה לומר שהרומן הקצר הזה היה משאיר בליבה של לוינסקי פצע שאיננו ניתן לאיחוי (אולי אפילו ההיפך...).  עד כמה לא רצתה לוינסקי לתת פומבי ליחסים הללו, תעיד העובדה, שמסרה תצהיר שקרי לחוקר המיוחד, קנת' סטאר, שמונה לחקור פרשיות שונות של קלינטון, ובה הכחישה שקיימה עמו יחסים.

האונס הראשון

"שמור עלי, אלי, מאוהבי. עם שונאי אסתדר בעצמי..."

אבל לוינסקי לא לקחה בחשבון את חברתה הטובה לינדה טריפ, שאיתה חלקה את הרומן בפרטי פרטים. טריפ זיהתה הזדמנות, והקליטה את לוינסקי.

סוד כמוס שחלקה עם חברתה היה שבמהלך אחד האקטים המיניים, ניתז חלק מזרעו של הנשיא על שמלתה. היא לא ניקתה אותה והעדיפה לשמרה, כמות שהיא בארון. החומר הזה - וגם השמלה והזרע - הגיעו לרודפי הנשיא.

[בתמונה: שער ה''טיים מגזין'. אנו מאמינים שאנו עושים בתמונה זו שימוש הוגן]

האונס השני

את קנת סטאר עניינה לוינסקי כקליפת השום. הוא לא חסך מניפולציות ואיומים עד שהוציא ממנה הודאה. מרגע זה ועד עולם, הפך שמה של לוינסקי לשם נרדף ל'מוצצת של הנשיא'. חייה נהרסו. לא היה זה בידי ממונה אכזר, שביצע בה את זממו; אלא דווקא בידי אלה שדיברו מילים יפות על מוסר, אבל שבדרך להשגת מטרתם היו מוכנים לדרוך על חייה של לוינסקי ועל עתידה.

האונס השלישי

האונס השלישי של לוינסקי נעשה פה אצלנו בישראל. חברת החדשות החליטה לקיים את מה שמכונה 'ועידת המשפיעים'. אחד הגימיקים שהגו יוצרי התכנית היה להביא לכאן את מוניקה לוינסקי.

לוינסקי, למודת קרבות, התנתה לדבריה את השתתפותה בכך, שהנושא ה'חם' שנקשר בשמה לא יעלה. המארגנים הסכימו אבל לא קיימו. מישהו אינו מאמין לה? שהרי, אם לא יעלה, מה הטעם להביאה לכאן? על מי היא משפיעה?

וכדי לרפד היטב את 'מלכודת הדבש' הציבו מולה כמראיינת את יונית לוי. רק שלוינסקי אכלה בחייה מספיק 'קש', הבינה את ההשפלה שלתוכה נקלעה, ונטשה באמצע הראיון.

[בתמונה: הפרסום של 'ועידת המשפיעים'. לדף האינטרנט לחצו כאן]

הצבועים...

בפרסום של חברת החדשות נכתב כך: "לפני 20 שנים התייחסו אליה כאל צעירה מניפולטיבית שפיתתה את נשיא ארה"ב ביל קלינטון – היום בעקבות תנועת #MeToo מבינים שהיא הייתה הקרבן. מוניקה לווינסקי בהופעה חד פעמית בוועידת המשפיעים של החדשות...".

ללא ספק מבינים שהיא הייתה הקורבן. אבל הקורבן של מי?? 

הנה, ''בחורינו הטובים' ו'נשותינו הטובות'... אותם מארגנים ומראיינים, שתמכו בפה מלא בקמפיין METOO#, שמחו נגד ניצול נשים, שזועקים על כל חריגה מוסרית, לא הרגישו שם נקיפות מצפון לאנוס את לוינסקי פעם שלישית, בשביל כותרת...

רק שהיא הייתה חכמה מהם, וטוב שכך!

 

One thought on “האונס השלישי של מוניקה לוינסקי

  1. שמחו איך קוראים את המילה הזו? מן הסתם יונית לוי התכוונה לחדשות כאילו שליליות כדי להתפרסם יותר ושוב על גבה של יהודיה אחרת וכרגיל חדשות שליליות מקבלות משנה תוקף אם מוסיפים להם אנשים שהיו קורבנות ואינם יכולים להשתחרר בגלל מקרבנים כמו יונית לוי אגב יונה היא של שלום ויונית של..?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *