הפלסטינים הבינו: ח"כ חיים ילין – כוכב!

[בתמונה: ח"כ חיים ילין הפך סלב... תמונת הבלון המקורית היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי Clker-Free-Vector-Images לאתר Pixabay; תמונתו של חיים ילין: פייסבוק]

אירועים משמעותיים - טובים או רעים - מצמיחים, מטבע הדברים, גם תופעות לוואי (סַיְיד-אֶפֶקְטס - side effects). משמע, התרחשויות משניות הקורות אגב ההתרחשות המרכזית.

הסמל של הסיוט המתמשך - שבתוכו חיים תושבי עוטף עזה - הוא ללא ספק, ח"כ חיים ילין, שמצליח להמחיש את המציאות בעוטף לתושבי כלל ישראל, יותר מכל אחד אחר.

מי שהתרשם ונתן את הגושפנקה להיותו סלב, היו דווקא העזתים, שהחליטו לשלוח בלון תעמולה עם תמונתו (ראו בתמונה למטה).

[בתמונה: זמנים קשים מולידים גיבורים... צילום מסך מכתבת ערוץ 13]

אז לידיעת העזתים:

שחור - כמו כל דבר בחיים - הוא מצב זמני, וגם 'אין ארוחות חינם', גם אם התשלום מאחר לבוא...

רוב תושבי ה'עוטף', למגינת ליבכם, לא ילך לשום מקום (מקסימום יעשו קיץ במרכז ויחזרו...); להיפך: אם מס הכנסה יבין את המסר ויגדיל - כמו שמתחייב - את הפטור ממס באזור זה, סביר להניח שכמות אלה שירצו לגור בו רק תגדל.

אבל, לפחות בנושא ח"כ חיים ילין אתם בהחלט צודקים: אחרי האירועים הנוכחיים הוא כבר דמות לאומית משמעותית, מוכרת ואהובה.

הוא פרץ לתודעה הציבורית כראש המועצה האזורית אשכול, במבצעי עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן, ומינף זאת ככרטיס כניסה לבית המחוקקים. אירועי העת האחרונה הופכים אותו לגיבור לאומי ולנכס למפלגתו. מן הסתם, עוד נשמע  - אנחנו וגם אתם -ממנו בעתיד, לא מעט!

3 thoughts on “הפלסטינים הבינו: ח"כ חיים ילין – כוכב!

  1. אחד הבזיונות וההשפלות של מדינת ישראל, שנתונה בצבתות ברזל לוהטות של הבג"צ והתביעה הצבאית איתה מתייעץ אייזנקוט לפנחי כל פעולה.
    .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *