יצחק בריק: היזהרו מחיידקים אנושיים המפזרים רעלנים…

[בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com. הכרזה: יצחק בריק]

האלוף במילואים יצחק בריק שירת בחיל השריון כמפקד חטיבה, אוגדה וגיס וכיהן כמפקד המכללות הצבאיות. לחם כמפקד פלוגה במילואים במלחמת יום הכיפורים ועוטר בעיטור העוז; כיהן מעל עשור שנים כנציב קבילות חיילים.

בשנת 2018 יצא בביקורת קשה על מוכנות צה"ל למלחמה, ונאבק באומץ, בהתנגדות צה"ל לביקורת זו. יצחק בריק זכה לאות אבירי איכות השלטון בקטגורית הרשות המבקרת, לשנת 2020.

*  *  *

הדרך של גורמי מחלות שונים לקנות שליטה בגופנו היא באמצעות רעלנים. אלה, מפרקים קשרים בין מולקולות בתאי הגוף, ומוציאין אותן מכלל פעולה, וכך גורמים למחלה.

גם בתוך חברה יש 'חיידקים אנושיים'. אלה נביאי השקר של האומה... כאלה, המפזרים רעלנים. הם זורים חול בעיני הציבור, ומנסים לגרום להדחקה ולהכחשה מפני סכנות וודאיות. הם משתמשים בכל דרך נלוזה כדי להשמיץ את המתריעים בשער, וליצור בקרב העם אדישות והדחקה והטמנת הראש בחול, כמו שלושת הקופים המפורסמים בכרזה שבפתח המאמר: אם לא נשמע, ולא נראה ולא מדברים על זה... ואז - זה בטח לא יקרה...

[בתמונה: נמשיך לנגן ולשיר והכל יהיה בסדר... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Gellinger לאתר Pixabay]

חיידקים אנושיים כאלה פעלו לפני כל האסונות הגדולים ביותר לעם היהודי, וגרמו להדחקה ציבורית, להכחשה ולניסיון לברוח מהאמת המרה. הם שגרמו, למשל, ליהודים בגרמניה - ובמדינות אחרות שבהן התאפשרה הגירה - בשנות השלושים של המאה הקודמת, להישאר במקומם ולא להגר כשניתן היה, למרות סימנים מעידים הולכים וגוברים לאסון הממשמש ובא.

מאנשים אלה צריך להזהר ולהתרחק ולחסן את הגוף מפניהם בזמן, כי הם המביאים ציבורים גדולים לשקוע באדישות ובהכחשה; לא להיערך, לא להתכונן ולא להתמודד עם האסון הממשמש ובא, גם את משפחותיהם הם גוררים לאותה סכנה איומה והופכים לנביאי שקר של האומה.

הסכנה קרובה אלינו. היא קשה מכל אשר ידענו מאז 1948, ומאיימת על המשך חיינו ועתידנו בארצינו הקטנה והאהובה: מלחמה הרב זירתית נגד העורף, סמלי השלטון התשתיות והאוכלוסיה, כשחזית הפנים מול ערביי ישראל תהיה, ללא ספק, חלק ממנה.

[בתמונה: צפוי שההרג והנזק - שיגרמו עשרות אלפי הרקטות והטילים שינחתו כאן - יהיו בממדים תנ"כיים... הכרזה: ד"ר אלי מירון. התמונה הימין היא נחלת הכלל. התמונה השמאלית היא צילום מסך מהטלוויזיה האיראנית]


הצטרפו אליי לקבוצת הואצאפ-יצחק בריק בטחון לאומי-לקבלת העדכונים והפוסטים החשובים ביותר בקישור הבא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *