מאיר גלבוע: הקונספירציה נגד נתניהו

[בתמונה: לא קונספירציה ולא ברווזים... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי MonikaP לאתר Pixabay]

[לריכוז המאמרים על על שחיתות שלטונית ואחרת, לחצו כאן]

מאיר גלבוע 2

ד"ר מאיר גלבוע הוא קרימינולוג ישראלי וניצב משנה (בדימוס), שכיהן כסגן ראש היחידה הארצית לחקירות פשעים במשטרת ישראל.

לאחר פרישתו מהמשטרה, עמד בראש מחלקת החקירות ברשות ההגבלים העסקיים.

לאחר מכן שימש יועץ מיוחד לענייני שחיתות למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס.

*  *  *

הבה נבחן מה עומד מאחורי הטענות של נתניהו ואוהדיו כי מערכת אכיפת החוק קשרה נגדו להפילו:

  • תיק 1000 נחשף לאחר שעובדות ועובדים לשעבר בבית ראש הממשלה תבעו את שרה נתניהו, ובתביעות נחשפו גם המתנות שקיבל נתניהו. הדברים התגלגלו זמן רב והיו ידועים לתושבי בלפור, אך נתניהו לא טיפל בתלונותיהם.
  • תיק 2000 נחשף לאחר שהארי הארו, עוזרו הנאמן של נתניהו וראש הסגל שלו, הסתבך בעבירה שלא קשורה כלל לנתניהו, ובמהלך חקירתו הסגיר את הקלטות נתניהו-מוזס; ומסר עדות נגד נתניהו כדי להציל את עורו.
  • תיק 4000 נחשף בעקבות התחקיר של גידי וייץ מהארץ, לאחר שעובדים בוואלה מאסו בהתנהלות של אלוביץ והעבירו מידע על התנהלות מושחתת זו. תיק זה התעבה ונאספו בו ראיות רבות הודות לכך שעוזר ויועץ ותיק נוסף של נתניהו, ניר חפץ, חשש שהסתבך בגלל נתניהו ומסר למשטרה את הראיות שהיו בידו.

לפי טענת נתניהו, כל אלה חברו יחד כדי להפילו. אך לא די בכך. העובדים בבית ראש הממשלה, הארו, ראש הסגל של נתניהו, וניר חפץ, שמעולם לא הכירו אלה את אלה וספק אם הם מכירים עכשיו, קשרו כולם יחד עם החוקרים במשטרה, כדי לקדם חקירה נגד נתניהו ולהפיל ראש ממשלה מכהן. החוקרים, נתנו ידיהם לקשר, אף שגם הם לא הכירו מעולם את הקושרים הקודמים. חוקרי המשטרה כולם, אהבלים גמורים, לא יודעים לחקור, בעלי רמה מקצועית ירודה, שקרנים, בודי ראיות ומשבשי משפט, ולכן לא פלא שהמליצו להעמיד לדין את נתניהו. ומי שעמד בראש החוקרים הוא מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשייך, שמונה לתפקידו על ידי נתניהו, כדי לשמור על גבו של האחרון.

כולם, עשו יד אחת לקשור קנוניה נגד נתניהו יחד עם כל הפרקליטים ואנשי הייעוץ המשפטי, לרבות פרקליט המדינה, שי ניצן, והיועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, שגם הוא מונה על ידי נתניהו, כדי למנוע הגשת כתב אישום נגדו. גם הפרקליטים ואנשי הייעוץ המשפטי לא מבינים דבר וחצי דבר בראיות, וגם האמת אינה אופציה עבורם, ולכן הכינו כתב אישום מפוברק נגד נתניהו שאין לו כל בסיס אמיתי.

[בתמונה משמאל: קונספירציה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Victoria_Borodinova לאתר Pixabay]

רק אדם אחד, הניחן באינטליגנציה גבוהה ביותר, בעל חוש עמוק לצדק ולמינהל תקין ובעל ידע מעמיק בחוק ובמשפט, איש צדיק וישר, הוא בנימין נתניהו, הצליח לחשוף את הקונספירציה הזו, שחברו לה כל אלה שמעולם לא הכירו זה את זה, שכל כוונתה הייתה להדיח ראש ממשלה מכהן ולבצע הפיכה שלטונית.

[לכתבה המלאה אזולאי ואייכנר ב- ynet, לחצו כאן]

[לריכוז המאמרים על על שחיתות שלטונית ואחרת, לחצו כאן]

3 thoughts on “מאיר גלבוע: הקונספירציה נגד נתניהו

  1. שלום לך איש חוק ישר והגון, שמח לקרוא שאתה עדיין עובד עבור אלו ששלחו אותך…
    אתה מציג כביכול שהכל ממש מקרי, וחקרו את פלוני וזה פשוט הסתבך להם…
    אז ככה, כאיש ותיק תדע לספר לכולם, כמה קל, ממש קל, ללחוץ על מישהו ולחקור את מישהו ממש כאילו במקרה, ולהגיע
    למטרה, ממש קל.

    אז נא תכבד את רמת האינטלגנציה של קוראיך.

  2. זה מאמר פוליטי ציני וחד צדדי.

    אין ספק שיש רדיפה של נתניהו ע"י מחנה ענקי שכולל את התקשורת ועוד ועוד במשך עשרות שנים, מהסיבה הפשוטה שהוא מהווה מכשול בפני תאוות השררה של אותם גופים.

    על רקע זה, האם אין בסיס לפחות לחשד שיש פה קונספירציה נגד נתניהו ואכיפה בררנית מפלה?
    בוודאי ובוודאי שיש.
    גם אם נתניהו לא כליל השלימות והתנהגותו נהנתנית, הרי זה לא מהווה חריגה מהתנהלותו של שמעון פרס ז"ל למשל (חגיגות בית הנשיא), ורבים אחרים – נניח יאיר לפיד למשל.

    ומי שמסתכל על הטענה הנ"ל באופן ציני, פשוט מציג את עצמו כשייך לאותו מחנה רודף.

    • "
      אין ספק שיש רדיפה של נתניהו ע”י מחנה ענקי שכולל את התקשורת ועוד ועוד במשך עשרות שנים, מהסיבה הפשוטה שהוא מהווה מכשול בפני תאוות השררה של אותם גופים.
      "

      מעניין כי דווקא עולה מהעובדות שהוא היה איתם בקשרים מאוד הדוקים (לכאורה). אילו הרצון שלהם היה לשמר את השפעתם בקרב אנשי השלטון אז הם היו מעדיפים להבטיח את השארות נתניהו בשלטון ולא להכניסו מאחורי סורג ובריח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *