אלעד רזניק: בין אימג'ן למקס הלוחם בדרכים

[בתמונה: בעולם אין וואקום ואם לא תהיה משטרה שתשליט חוק וסדר יהיו כנופיות שישליטו חוק וסדר. באמריקה עשו על זה מספיק סרטים; שהמפורסם שבהם היה מקס הלוחם בדרכים עם טינה טרנר האגדתית... התמונה היא צילום מסך מהטריילר. אנו מאמינים שאנו עושים בתמונה שימוש הוגן]

[לאוסף המאמרים על מאבק השחורים בארצות הברית, לחצו כאן]

ההימנון של ילדי הפרחים פעם היה אימג'ן (Imagin) של ג'ון לנון. הגרסה הישראלית שלו שהייתה הרבה יותר מוצלחת, לטעמי, הייתה ילדי הירח של שלמה יידוב. שני השירים היו מהראשונים שלמדתי לנגן בגיטרה.

בעקבות המוות הבאמת מיותר של ג'ורג' פלוייד החלה קריאה מהפלג המטורלל של המפלגה הדמוקרטית לפרק את המשטרות השונות.

איך תסתדרו? אימג'ן.

בעולם אין וואקום ואם לא תהיה משטרה שתשליט חוק וסדר יהיו כנופיות שישליטו חוק וסדר. באמריקה עשו על זה מספיק סרטים; שהמפורסם שבהם היה מקס הלוחם בדרכים עם טינה טרנר האגדתית.

המיידלע המטורללת פה בוידאו למטה היא ליסה בנדר, נשיאת המועצה של עיריית מיניאפוליס ולמיטב זיכרוני חברת כבוד בשבט היהודי. ליסה רוצה לפרק את המשטרה. כשנשאלה על ידי כתבת ה- CNN, מה יעשה מי שפורצים לו בלילה הבייתה, למי הוא יצלצל ענתה: "הצלצול למשטרה מגיע ממקום של זכויות יתר; ועלינו לדמיין שהטלפון למשטרה גורם יותר רע מטוב" - אימג'ן...

.

הטירלול הדמוקרטי הזה - שמתחיל במחנות האינדקוטרינציה להשכלה גבוהה כמו הרווארד - מתפשט בארה"ב כמו אש בשדה קוצים; ומבטיח כמה דברים:

  • את התרחקות העצמאיים מהמפלגה הדמוקרטית;
  • את פרוק המפלגה הדמוקרטית;
  • את הניצחון של טראמפ בנובמבר;
  • ואת חזרתו של מקס הלוחם בדרכים לכל הערים הגדולות בארה"ב.

אימג'ן.

.

ושלמה יידוב...

[לאוסף המאמרים על מאבק השחורים בארצות הברית, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *