פיל בחנות חרסינה: נאום מצב האומה של ביידן 2022

[בכרזה: נאום הנשיא ביידן על מצב האומה - התקפלות מפוארת... התמונה היא צילום מסך]

[בכרזה: נאום הנשיא ביידן על מצב האומה - התקפלות מפוארת... התמונה היא צילום מסך]

את התגובה הרוסית לדבריו של הנשיא האמריקני, על מצב האומה, ירגישו האוקראינים על הקרקע. רשות הדיבור לחבר פרבלום; רשות הדיבור לחבר תת-מקלע... ואת התגובה המיידית בשווקים אפשר לראות במסחר בבורסת הסחורות של שיקאגו. חוזים עתידיים על חיטה ממשיכים לעלות והגיעו ל- 1023 דולר. עצוב!

[לאוסף המאמרים על יחסי רוסיה - אוקראינה, לחצו כאן]

התקפלות מפוארת...

[פיל בחנות חרסינה. תמונת הסופר של הכותב תחת שם זה]

לפני שנתחיל: האירופאים הודיעו שלא יעבירו מטוסי קרב לאוקראינה. בעיניהם זאת הכרזת מלחמה ישירה על רוסיה ונאט"ו רוצה אמנם לעשות דאווינים אבל באמת לא רוצה להסתבך....

לאור ההתקפלות המפוארת הזאת, מין הראוי שישראל תתמיד בסירובה להתערב; ולא תספק דבר זולת ציוד הומניטרי לאף אחד מהצדדים.

מי שציפה לנשיא אמריקאי - שיתמודד בנאומו עם המלחמה באירופה כמנהיג העולם החופשי = התאכזב. התגובה המערבית היא, מסתבר, שחרור 60 מיליון חביות נפט מהמאגרים האסטרטגים של המדינות השונות. בשביל פרספקטיבה הצריכה האמריקאית לבד היא 18 מיליון חביות ביום.

החלק בנאום על מצב האומה - שאמור היה להיות החלק המוביל בנאומו של הנשיא - היה חלש ומאכזב, אפילו הצהרתית: ביידן לא ניסה אפילו להרתיע את פוטין בדבריו אלא דיבר על כך שארה"ב תרדוף את האוליגרכים הרוסים.

רציתי להזכיר לכבוד הנשיא, שרק בניו יורק סיטי אחזקות הנדל"ן של האוליגרכים הרוסים מסתכמות ביותר מ- 500 מיליון דולר ואף אחד לא יגע להם בדולר.

.

את התגובה הרוסית לדבריו של הנשיא האמריקני, על מצב האומה, ירגישו האוקראינים על הקרקע...

רשות הדיבור לחבר פרבלום; רשות הדיבור לחבר תת-מקלע... ואת התגובה המיידית בשווקים אפשר לראות במסחר בבורסת הסחורות של שיקאגו. חוזים עתידיים על חיטה ממשיכים לעלות והגיעו ל- 1023 דולר.

עצוב!

בכרזה: את התגובה הרוסית לדבריו של הנשיא האמריקני, על מצב האומה, ירגישו האוקראינים על הקרקע... רשות הדיבור לחבר פרבלום; רשות הדיבור לחבר תת-מקלע... התמונה המקורית היא נחלת הכלל. הכרזה: ייצור ידע

[התמונה המקורית היא נחלת הכלל. הכרזה: ייצור ידע]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *