אלעד רזניק: קצת על תשלומי מיסים בארה"ב

[בתמונה: חברת הקונגרס פרדריקה וילסון. היא לפחות מקבלת 174 אלף דולר בשנה בשביל הלהג הזה... התמונה היא צילום מסך מתוך סרטון היו טיוב: "Rep. Frederica Wilson Says 'I'm A Rock Star Now'! | The View"]

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן] [לסדרת המאמרים אודות 'מומחים', פרשנים ומאחזי עיניים, לחצו כאן]

ערב העימות האחרון חשף ה- "ניו יורק טיימס" את דו"חות המס של הנשיא, דונלד טראמפ. נטען כי ברוב השנים מאז שנת 2000 הוא לא שילם כלל מס הכנסה פדרלי, וכי בשנתיים הראשונות לכהונתו שילם מס בגובה של 750 דולר בלבד בשנה, בעוד משלם המיסים האמריקני הממוצע שילם הרבה יותר (ראו הכתבה למטה). 

במהלך הדיבייט האחרון, אמר הנשיא דונלד טראמפ, שהוא שילם מראש את מיסיו

בתגובה, צייצה חברת הקונגרס פרדריקה ווילסון (Frederica Wilson) - גברת שחורה, המייצגת את המחוז ה- 24 מפלורידה, שהיא גם אחת המבקרות היותר חריפות של הנשיא - "מי בכלל משלם מיסים מראש?". הציוץ נמחק לאחר מכן.

.

.

[לכתבה המלאה של סוכנות AP ב- ynet, לחצו כאן]

כל מי שמגיש טופס מס בארה"ב יודע שאם הוא צריך, הוא יכול להגיש בקשה להארכת המועד. הארכת המועד לתשלום מס כרוכה בהערכת שומת המס שלך ותשלום שלה מראש. מכאן, שטיעונו של טראמפ הגיוני, כיוון שהוא נמצא במחלוקת עם מס הכנסה ושומה טרם נקבעה. 

הציוץ הזה של ווילסון הוא בתמצית, כל מה שרע במערכת הציבורית בארה"ב ובארץ. חברי פרלמנט חסרי מושג - שלא עשו דבר לא מכירים דבר - שמבלבלים את המוח כאילו אין מחר.

חברת הקונגרס ווילסון לפחות מקבלת 174 אלף דולר בשנה בשביל זה. אבל "מומחי מס" אחרים - כולל בישראל - שעטו על הסיפור כמוצאי שלל רב, עושים זאת בחינם, כאילו אין מחר...

.

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן] [לסדרת המאמרים אודות 'מומחים', פרשנים ומאחזי עיניים, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *