טלי גוטליב: שי ניצן – החלטתי להציע לך חברות!

[בתמונה: שי ניצן - אתה שכפ"ץ! תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Pixabay לאתר fexels]

[לאסופת המאמרים אודות תופעת 'מדינת העומק' - ה'דיפ סטייט', לחצו כאן]

טלי גוטליב היא עורכת דין בתחומי הפלילים וזכויות היסוד.

*  *  *

פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, החלטתי להציע לך חברות. אני יודעת שזה בוטה, ולא לגמרי לפי הכללים, ובכלל עדיף לי לשחק אותה קשה להשגה; אבל במקרה שלך, ניצן, זה פשוט חשוב מדי. אני חייבת שתהיה חבר שלי. אתה שכפ״ץ, אתה אפוד מגן אנושי משוכלל. מי שחבר שלך מוגן!

מסתבר שיש לך כספת סודית, לגמרי שלך. שם אתה שומר בסוד כמוס ראיות למעשים הזויים פליליים שעשית ושחבריך עשו. והכל לכאורה כמובן, הרי עומדת לך חזקת החפות. זוכר אותה? חזקה שרמסת לא פעם ולא פעמיים.

ועכשיו קצת רצינות. קבלו...

יוחנן דנינו - מפכ״ל תכול עיניים מחוזר - שמע מאיזו גברת שוטרת שקצין בכיר (שדנינו חיבב) הטריד אותה. שאלו אותו את דנינו אם אכן כך שמע ממנה, והוא השיב בלי למצמץ שלא.

אוי לבושה. דנינו לא ידע שהשיחה בינו לגברת היתה מוקלטת. אבל איזה מזל יש לדנינו. יש לו גם עיניים יפות וגם אפוד מגן. ניצן סיפר לו בסודי סודות שיש קלטת; ואולי, כדאי לו לשנות גרסה ולהיזכר, כי חבל שייצא שקרן ומטומטם. בקיצור, שיבוש הליכי משפט מהזן המכוער שכל אזרח אחר היה נעצר בגינו. אבל הוד רוממות שי ניצן? הוא מעל החוק. פרקליט מדינה לשעבר שנוהג (לכאורה) כאחרון העבריינים, מחביא ראיות וחושף ראיות, כשחשוב לו לשמור על עצמו ועל חברים שלו.

ת׳כלס ניצן, אני לא באמת רוצה אותך בתור חבר!

[בתמונה משמאל: שי ניצן: "ת׳כלס ניצן, אני לא באמת רוצה אותך בתור חבר!"... התמונה היא צילום מסך מסרטון היו טיוב "שי ניצן לכאן חדשות: 'לא החזקתי אף אחד בגרון'"]

לא רוצה חבר שקרן שמתהדר ביושר שאין לו. ולחשוב שאשכרה חשבת שדרכך להיות שופט בית המשפט העליון נסללה לך. חלילה לכולנו. מעניין מה עוד אתה מסתיר, על מי חיפית, למי שיקרת.

ואני אמורה לסמוך עליך כשאתה הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו? אז זהו שלא. ואתה יודע מה? לנצל את תפקידך לשבש הליכי משפט באופן כה מחריד, זה הרבה יותר נורא מלבקש מעיתונאי קצת סיקור חיובי (וסחטיין ליואב יצחק עיתונאי אמיץ עשוי ללא חית על החשיפה החשובה הזו).

[לאסופת המאמרים אודות תופעת 'מדינת העומק' - ה'דיפ סטייט', לחצו כאן]

 

2 thoughts on “טלי גוטליב: שי ניצן – החלטתי להציע לך חברות!

  1. כל מילה נכונה. אדם שהמוסר שלו נוטה לאפס מתקבל כשופט עליון בארץ ישראל. מי יתן ושופטים יבחרו כאן רק לפי אמת המוסר שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *