אלעד רזניק: בואו נדבר רגע על האירועים האחרונים בוויסקונסין

[בתמונה: כל מה שמקליט הרחפן; כולל ג'י פי אס ותוצרת חזותית (שמע ותמונה) עובר אחר כבוד לסין... מקור התמונה: התקשורת הפלסטינית]

[לאוסף המאמרים על מאבק השחורים בארצות הברית, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על התודעה - והניסיונות להשפיע עליה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על תקשורת ודמוקרטיה, לחצו כאן]

קרבנות אלימות משטרתית אבל תמיד מסובכים עם החוק...

יש המון אנשים שרוצים לדבר על האירועים האחרונים בוויסקונסין; ולא מהססים לעשות זאת, למרות שמודיעין רחוקה רק 9891 ק"מ מקנושה וויסקונסין... להוסיף חטא על פשע, אותם אנשים גם לא טורחים לבדוק שום דבר.

בכמה ימים האחרונים היו בקנושה שני ארועים משמעותיים:

החוק בוויסקונסין מגדיר שלוש רמות של אונס הנבדלות אחת מהשניה רק במידת האלימות שהופעלה במהלכו. (https://www.grgblaw.com/wisconsin-trial-lawyers/understanding-sexual-assault-charges-under-wisconsin-law)

[בתמונה: זוגתו לשעבר של בלייק מאשימה אותו בלא פחות מאונס של קטינה... לכתבה המלאה בלייק קאונטי גזאט, לחצו כאן]

אמנם לא סיבה מספיק טובה לירות בו אבל מציגה אותו ללא הילת הל"ווניק שניסו לשוות לו בתקשורת האמריקאית

ע"פ הצהרות משטרת קנושה בעת תהליך מעצרו בלייק איים שיש לו סכין, וסכין נמצאה אכן על רצפת הרכב (https://www.nbc15.com/2020/08/26/kenosha-officer-who-shot-jacob-blake-identified-as-atty-gen-releases-new-details/):

[בתמונה: ע"פ הצהרות משטרת קנושה בעת תהליך מעצרו בלייק איים שיש לו סכין, וסכין נמצאה אכן על רצפת הרכב... לכתבה המלאה לחצו כאן]

מעניין אגב שכל האפרו-אמריקאים המעורבים במעשים האלה תמיד מסובכים עם החוק ותמיד הופכים אותם לקדושים מעונים. קצת פוליטי לדעתי... 

ביום שלישי בערב בחור בן 17 לערך בשם קייל רייטנאהוס התייצב יחד עם ה M4 שלו בחוצות קנושה יחד עם לא מעט אנשים אחרים על מנת לסייע למשטרה. הנוכחות של אנשים חמושים ברחוב מורידה את מפלס האלימות. איך אני יודע? כי עיתונאי מקנושה וויסקונסין דיווח על כך יום קודם לכן https://twitter.com/RealJamesWoods/status/1298390588987805696:

[לציוץ המלא של James Woods בטוויטר, לחצו כאן]

בוויסקונסין, חוקי נשיאת הנשק מרשים לשאת נשק בגלוי ובהחבא; ואם היה קייל רייטנאהוס בגיל המוגדר בחוק, הרי שהוא לא עבר על החוק. במהלך הפטרול של קייל וחבריו בחוצות קנושה וויסקונסין, הותקף קייל וכפי הנראה ירו לעברו ונעשה ניסיון לחטוף ממנו את הנשק. סרטוני הוידאו מראים את קייל שבורח מההמון למגרש חניה. מותקף על ידי מישהו שרודף אחריו נורה ירייה מאקדח כנראה לעברו; ורק אז הוא יורה בפעם הראשונה (https://www.nytimes.com/2020/08/27/us/kyle-rittenhouse-kenosha-shooting-video.html).

לאחר מכן קייל מרים טלפון למישהו עוזב את הזירה ורץ לעבר המקום שבו נערכו כוחות המשטרה. במהלך הריצה הוא נרדף ומותקף על ידי פורעים נופל לרצפה בבעיטה; ולאחר מכן נעשה ניסיון להרוג אותו עם סקייטבורד לראש. רק לאחר שהותקף, קייל ירה בתוקף עם האקדח ובתוקף עם הסקייטבורד; הרג אותם ופצע (את התוקף עם האקדח) אדם נוסף. קייל להערכתי יצא מהסיפור בלי נזק כיוון שעומדת לו הזכות להגנה עצמית.

כמה חמורים הדברים בארה"ב?

אם זה הגיע לזה שדון למון וכריס קומו אומרים שההתפרעויות יפגעו בסיכויי המפלגה הדמוקרטית לנצח כפי הנראה הם חמורים מספיק:

90% ממה שאתם קוראים ברשת או שומעים "מגיל תמרי וושינגטון" ? נכתב ע"י אנשים עם אג'נדה פוליטית!

רובם חסרי הבנה מוחלטת במה שמתרחש בארה"ב. מעט מאוד אנשים בודקים את הסיפור וטורחים לקרוא יותר ממקור ידיעות אחד. חלק גדול מזה נובע מהדיווחים המוטים בתקשורת האמריקאית. התקשורת האמריקאית כבר מזמן הפסיקה להיות כלבת השמירה של הדמוקרטיה; והפכה להיות סתם כלבה. עיתונאים כבר לא מתביישים להביע את עמדתם הפוליטית; שמכתיבה את כלל דיווחיהם. לכן, באטמוספרה הפוליטית הנוכחית בארה"ב מי שרוצה להבין מה קורה חובה עליו שיקשיב ליותר ממקור אחד; ושלאורך זמן ינהל רישום אמינות של אותם מקורות!

האירוע בתמונות:

(כל התמונות הם צילומי מסך)

1. רייטנאהוס מופל על ידי מתפרע עם בעיטה שמכוונת לפרצופו:

2. מפגין עם סקייטבורד תוקף את רייטנאהוס שנמצא על הקרקע:

3. המפגין ג'וזף רוזנבאום שככל הנראה ירה לעבר רייטנאהוס. התקשורת האמריקאית דיווחה שהחזיק ביד טלפון. רוזנבאום נורה ונהרג.

וכמובן לסיום, חזרו לתמונת הפתיחה של המאמר: שימו לב לכותרת הדיווח על המהומות ב סי אנ אנ: אחרי שהמתפרעים הציתו חצי עיר, הכותרת היא: "הפגנה לוהטת אבל שקטה ושלווה ברובה".

אתם עוד מאמינים למה שאתם קוראים?

[לאוסף המאמרים על מאבק השחורים בארצות הברית, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על התודעה - והניסיונות להשפיע עליה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על תקשורת ודמוקרטיה, לחצו כאן]

 

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

נושאים להעמקה

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *