יאיר רגב: יהודי ארצות הברית לא מאמינים למראה עיניהם…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי terimakasih0 לאתר Pixabay]

עו"ד יאיר רגב הוא קצין משטרה בגמלאות, שמילא תפקידים רבים במערך החקירות והמודיעין. בין היתר שימש כעוזר לראש האגף לחקירות ולמודיעין, ראש מפלג חקירות כלכליות וביטחוניות ביאחב"ל, ראש לשכת החקירות במרחב השפלה ועוד.

רגב ניהל מספר רב של חקירות - בישראל ובחו"ל - כנגד ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל, ופענח מקרי שוד ורצח רבים.

הוא משמש כיום כעורך דין פרטי (משרד עורכי-דין‏ יאיר רגב ושות'); וכמרצה בסוגיות של חוק ופשיעה.

*  *  *

מה שקרה ליהודי צרפת האומללים, ואחר כך ליהודי בריטניה, מגיע עכשיו ליהודי ארה"ב, והם לא מאמינים למה שהם רואים: מועמד מוביל לנשיאות ארצות הברית נתמך בידי הגרועות שבאויביהם של יהודי ארץ ישראל: המוסלמיות האנטישמיות אילהאן עומר; הפלשתינאית רושפת השנאה, רשידה טליב; והקומוניסטית האנטי יהודית והאנטי ישראלית, אלכסנדריה קורטז.

בנוסף לקורטז, שמשמשת “סרוגייט” (מחליפה) לסנדרס בעצרות שלו, משמשת בתפקיד גם לינדה סרסור, פלשתינאית במקור, הדורשת זכויות למיעוט המוסלמי המזנק במדינה, גם במסגרת ארגון “קייר”, שהוא שדולה של “האחים המוסלמים” בארה”ב. כן, לינדה סרסור (סרסור בערבית: ג’וק) הפרועה באויבות ישראל והיהודים.

.

כל אלה תומכים נלהבים בברני סנדרס (Bernie Sanders; במקור סנדר-גוטמן, לפני שאביו, שהיגר לארה”ב מפולניה בשנת 1921, שינה את שם משפחתו לסנדרס), יהודי אתאיסט אנטי יהודי, וכמובן אנטי ישראלי קיצוני. הם רואים את סנדרס מתרועע עם המוסלמים האלה כל יום, וליבם נופל.

ברור שאין צורך להזכיר את מנהל הקמפיין של סנדרס, אחד, פאאז שקיר (ממוצא פקיסטני, מקורב מאוד לעומאר וטליב). ברור ליהודים, שאלה לא רוצים את טובת היהודים, ולא את טובת מדינת היהודים, והם יקדמו בעיקר את בני עדתם, המוסלמים.

[בתמונה: ראשידה טאליב ו'החברים של סנדרס'.. מקור התמונה: פייסבוק]

הם מביטים במפלגה הדמוקרטית, שהייתה הבית שלהם מאז שנות השלושים של המאה הקודמת, ומתקשים להכיר אותה. ליבם נחמץ. כמו היהודים בבריטניה, שראו בלייבור את הבית הנצחי שלהם, ומצאו את עצמם נבעטים החוצה...

בארה”ב כוחם עדיין רב במפלגה הזו, אך עלייתו של סנדרס הפכה אותם בבת אחת לזרים בביתם, או לפחות למועמדים לגירוש.

האם זה יגרום להם סוף סוף לתמוך בנשיא טראמפ??? 

נראה שלא...

[למאמרו של ד"ר גדעון שניר: 'יהדות ארצות הברית במבוכה', לחצו כאן]

3 thoughts on “יאיר רגב: יהודי ארצות הברית לא מאמינים למראה עיניהם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *