אורי בר לב: מלחמת העצמאות של הערבים בישראל בעוז נמשכת!

[בתמונה: מלחמת העצמאות של הערבים בישראל בעוז נמשכת! התמונה מתוך התקשורת הפלסטינית]

באירועי אוקטובר 2000, הוקרבה המשטרה על מזבח הדו קיום וראשיה שילמו את המחיר. בפרעות תשפ"א 'הוכלו' האירועים תוך הסתרה משמעותית של מידע בתקשורת היהודית, בעוד התקשורת הערבית הייתה מלאה בהן. התוצאה: בעוד המגזר היהודי חזר לשגרה, מלחמת העצמאות של המגזר הערבי בעוז נמשכת, והתחושה היא כי זמנה של המדינה היהודית קצוב.

[לריכוז המאמרים על אירועי אוקטובר 2000 - המרד השני של הפלסטינים הישראלים - לחצו כאן] [לריכוז המאמרים על המגזר הערבי בישראל, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'ריבונות', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על 'הדרום הפרוע' ב'ייצור ידע', לחצו כאן]

עודכן ב- 1 באוקטובר 2022

ניצב אורי בר לב שימש בעבר כמפקד המחוז הדרומי וכנספח המשטרה בארצות הברית ובצפון אמריקה. היה בעצמו מועמד למפכ"ל. הוא כיום איש עסקים, המשמש בהתנדבות כיו"ר עמותת יחידות החילוץ.

*  *  *

יום השנה לאירועי אוקטובר 2000 הוא הזדמנות טובה לחשבון הנפש שכולנו צריכים לעשות בגישת המדינה לאיומים שמזמן לנו המגזר הערבי.

באוקטובר 2000 התייחסה המשטרה למתרחש במגזר הערבי כמרד, ותקיפותה נתנה לנו יותר מעשרים שנות שקט, עד המרד הבא, בפרעות תשפ"א.

אז הוקרבה המשטרה על מזבח הדו קיום וראשיה שילמו את המחיר. בפרעות תשפ"א - כשלא היה קרבן להאשים - 'הוכלו' האירועים תוך הסתרה משמעותית של מידע מהציבור, על מחירי המרד. תמונות קשות הוסתרו בתקשורת היהודית, בעוד התקשורת הערבית מלאה בהן. התוצאה: בעוד המגזר היהודי חזר לשגרה, מלחמת העצמאות של המגזר הערבי בעוז נמשכת, והתחושה היא כי זמנה של המדינה היהודית קצוב.

[לאוסף המאמרים על מבצע שומר החומות ופרעות תשפ"א, לחצו כאן] 

בעוד המגזר היהודי חזר לשגרה, מלחמת העצמאות של המגזר הערבי בעוז נמשכת; והתחושה היא כי זמנה של המדינה היהודית קצוב... הכרזה: ייצור ידע

[הכרזה: ייצור ידע]

לתהליך הזה צריך לחבר את תהליך השתלטות ארגוני הפשיעה על המגזר הערבי

הם הפכו למעסיק גדול של מובטלי המגזר שהפכו ל'חיילים' מקבלי משכורת; הם שולטים במסחר ובשלטון המקומי ועל פיהם יישק דבר. את הגילויים החיצוניים של התופעות הללו אנו רואים ושומעים מידי יום. אבל מסוכנים הרבה יותר התהליכים שמתחת לפני הקרקע ושאנחנו לא רואים.

החיבור בין הטרור לפשיעה מוכר הזה שנים. במקביל לפשיעה הרגילה מתפתחת פשיעה לאומנית - מסחיטת דמי חסות; דרך הברחות וסחר בסמים; הלבנת כספים; בנייה בלתי חוקית; וסיים במעשה סדום בקטינה יהודייה וכמובן, הטרור החקלאי, שמעביר בהתמדה את השליטה על החקלאות בישראל לידיים ערביות. שהמגזר הערבי מודע לה ורק אנחנו טומנים ראשנו בחול.

[להרחבת סוגיית הקשר שבין טרור לפשיעה, לחצו כאן]

[בתמונה: מיליציית אבו עסא בדרום הפרוע... חתרנות שתתפתח לטרור במלחמה הרצינית הבאה! הסרטון שותף ברשתות החברתיות ע"י משה קוזק]

[בתמונה: מיליציית אבו עסא בדרום הפרוע... חתרנות שתתפתח לטרור ולגרילה במלחמה הרצינית הבאה! הסרטון שותף ברשתות החברתיות ע"י משה קוזק]

כדאי שנזכור, שהראשונים להפוך לוחמי חירות - עם פרוץ העימות המזוין עם הפלסטינים באוקטובר 2000 - היו העבריינים, שהכירו היטב את אופן התפקוד של המשטרה והצבא, וידעו להתל בהם. היום הכנופיות החמושות הללו משוטטות בבסיסי צה"ל, מטילות חיתתן על ערי הפריפריה והערים המעורבות ומתכוננות למלחמה, שבה יוכלו לעשות שימוש בנשק שלהם למטרות לאומיות. הפוטנציאל הזה לא נעלם מעיניהם של חמאס וחיזבאללה, שיעשו מן הסתם הכל, על מנת שהפוטנציאל הזה יממומש במלואו.

 

כותב על כך ד"ר פנחס יחזקאלי, אחרי העימות המזויין עם הפלסטינים בתחילת המילניום: 

"... המציאות לימדה את כולנו, עד כמה מלאכותית הייתה ההפרדה בין הפשיעה לטרור, ומה גבוה היה מחיר ההזנחה וחוסר הטיפול המערכתי בפשיעה חוצת הגבולות. בבוא היום צמחה פעילות הטרור מתוך התשתית הפלילית. נשק רב נגנב מיחידות צה"ל ומבתים פרטיים, ונאגר בשטחים ליום פקודה. נתיבי ההברחה של סחר בנשים לזנות, ושל סמים, הפכו לנתיבי מעבר למבוקשים ולנשק לרשות הפלסטינית. רכבים גנובים שימשו למכוניות נפץ ולחוליות פיגועים, שחדרו לישראל, וגם לשימושם האישי של מפעיליהם, ושל יתר גורמי הביטחון הפלסטינים בשטחים. חוליות הגניבה הפכו, עד מהרה, לחוליות רצח, שניסיונם בהתחמקות מפעילות המשטרה היה להם נכס בפעילות הטרור שלהם.

המקרה הבולט ביותר היה המצוד, שערכה המשטרה, במהלך ה-13-14 בנובמבר 2001, בצמתים, ברחובות ובפרדסים של רמת השרון, אחר גנב רכב פלסטיני בשם מחמוד אבו-ג'מוסיאבו ג'מוסי, גנב רכב מיומן, שנמלט מהכלא הישראלי מספר פעמים, ושתלויים נגדו 38 סעיפי אישום באשמת גניבה, התפרצויות לבתי-דירות, גניבות רכב ושהייה בלתי חוקית בישראל [14], המיר את "מקצועו", כמו רבים מחבריו העבריינים, והפך למחבל מסוכן וקטלני. בין היתר, הוא ניסה להתנקש בחייו של קצין בכיר מחיל הים, על ידי הטמנת מטען חבלה בביתו."

בבוא היום, צומחת פעילות הטרור מתוך התשתית הפלילית: חוליות הגניבה הופכות, עד מהרה, לחוליות רצח; שעושות שימוש בנשק הרב שצברו, ושניסיונם בהתחמקות מפעילות המשטרה היה להם נכס בפעילות הטרור שלהם! הכרזה: ייצור ידע

[הכרזה: ייצור ידע]

ואנחנו? אנחנו חיים בלה לה לנד...

אנחנו ממשיכים לחשוב שדי בחוק הקיים ובעשייה של 'עוד מאותו דבר', ושמשטרת ישראל תוכל להשתלט על האירועים אם רק תרצה, ולא מבינים שהמצב כבר יצא מזמן משליטה; ואם חפצי ריבונות אנחנו, כדאי שנצא לכבוש מחדש את מדינתו, שאחרת, נקרוס לתוך עצמנו.

זיכרו, להיעדר משילות יש תופעת לוואי הקרויה ויג'ילנטיות או ויג'לנטיזם (Vigilante) - נטילת החוק לידיים. כשאזרחים מרגישים מאויימים הם מתאגדים יחד וצוברים נשק; ולבסוף, גם הם יעשו בו שימוש. התארגנויות כאלה כבר מתהוות בערים המעורבות ובערי הפריפריה. שאריות הריבונות הישראלית בפריפריה מתקיימות בזכות האזרחים היהודים. אבל, וכשהם יתחילו לבצע פעולות שיטור בעצמם, אז תקרוס המדינה היהודית המתאבדת לתוך עצמה!

[לאוסף המאמרים על משילות, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'ריבונות', לחצו כאן] [להרחבת המושג: 'ויג'ילנטיות', לחצו כאן]

אנחנו ממשיכים לחשוב שדי בחוק הקיים ובעשייה של 'עוד מאותו דבר'; ושמשטרת ישראל תוכל להשתלט על האירועים אם רק תרצה; ולא מבינים שהמצב כבר יצא מזמן משליטה; ואם חפצי ריבונות אנחנו, כדאי שנצא לכבוש מחדש את מדינתו, שאחרת, נקרוס לתוך עצמנו! הכרזה: ייצור ידע

[הכרזה: ייצור ידע]

[לריכוז המאמרים על אירועי אוקטובר 2000 - המרד השני של הפלסטינים הישראלים - לחצו כאן] [לריכוז המאמרים על המגזר הערבי בישראל, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'ריבונות', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על 'הדרום הפרוע' ב'ייצור ידע', לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *